Izvršni direktor Twittera Jack Dorsey pojasnio je odluku da ova mreža više neće dozvoljavati plaćene političke oglase.
"Vjerujemo da političku poruku treba zaslužiti, a ne kupiti. Oglašavanje na mreži jako je snažno i vrlo efikasno za komercijalne oglašivače, no moć izlaže velikim rizicima političare jer se može koristiti za utjecaj na birače i pogoditi živote miliona ljudi", kazao je Dorsey.
Ova odluka stiže u trenutku velikog pritisaka na društvene platforme da pronađu rješenja za problematične sadržaje, ali i politički utjecaj na birače.
Twitterova politika time snažno odudara od stajališta Facebooka jer je vlasnik te mreže Mark Zuckerberg nedavno branio političke poruke na svojoj mreži, a sve u ime slobode izražavanja.
Prema novim pravilima, oglasi koji pokrivaju teme poput klimatskih promjena, abortusa ili prava životinja bit će ograničeni, a ne potpuno zabranjeni. Oglašivačima koji se bave izdavanjem neće biti dozvoljeno ciljanje korisnika na osnovu njihovih demografskih kategorija, poput starosti, rase ili određene lokacije. Korištenje ključnih riječi poput "liberalna" ili "konzervativna" također će biti zabranjeno.
Potpredsjednica Twittera za povjerenje i sigurnost Del Harvey izjavila je da će kompanija zadržati javnu listu zabranjenih ključnih riječi i ažurirati je kako vrijeme bude prolazilo. Očekuje se da će lista biti objavljena naredne sedmice, a ova odluka stupit će na snagu 22. novembra.