ZEISS kao partner
16

Vivo u Berlinu na dosada neviđen način sprema prezentaciju X80 Pro uređaja

E. M.
Kompanija vivo sredinom juna u Berlinu će za evropsko tržište predstaviti svoj X80 Pro - flagship uređaj koji dolazi s još boljom kamerom nastalom kroz istraživanje i razvoj sa pionirom optike i optoelektronike, kompanijom ZEISS, ali i s jakim Snapdragon 888 Gen 1 procesorom.

Ove godine vivo je odlučio svoju prodaju proširiti i na tržište Bosne i Hercegovine, a o svemu onome što očekuje bh. kupce u omjeru kvalitete i cijene razgovarali smo s Dušanom Kuzmanovićem, direktorom prodaje u predstavništvu kompanije vivo za područje BiH.

O detaljima samog uređaja ovom prilikom nećemo govoriti, ali ne možemo ne spomenuti procesor Qualcomm Snapdragon 888 Gen 1 koji je X80 Pro stavio na listu 10 najjačih uređaja s ovim procesorom, što govori o usklađenosti svih komponenti za nesmetan rad bez zagrijavanja.

"Otkako smo osnovali vivo, X serija bila je svojevrstan diskretni flagship. Uređaji nisu vrištali na tržištu i nismo išli u ekstreme. Nikada X serija nije bila osmišljena kao flagship killer već za poslovne korisnike. Oduvijek smo stavljali akcenat na kvalitet slike, kako kamere tako i ekrana, kao i na kvalitet zvuka. Tako smo htjeli ponuditi kompletno i 'glatko' iskustvo s jedne strane, a s druge strane X je uvijek davao inovacije", kazao je Kuzmanović te dodao:

"X5Max je bio i još uvijek jeste najtanji uređaj na svijetu, X20+ je imao čitač prsta ispod displeja, X51 je prvi bio s gimbal kamerom, a X60 prvi evropski model koji je nastao u saradnji sa kompanijom ZEISS. X80 je, u tom smislu, naš prvi, pravi flagship telefon u vivo brendu, a opet zadržava eleganciju i novo iskustvo kamere."

Kazao je, također, kako kompanija vivo na tržište ulazi korak po korak te da im je cilj tržištu ponuditi uređaje koji će biti kvalitetni, izdržljivi, ekonomski prihvatljivi za tržište.

"Imamo svoj put kojim se krećemo i ulazimo u pravom trenutku. U Srbiji smo prošle godine ušli bez flagship uređaja i najveće pitanje je bilo zašto ga nemamo. Razlog je bio što je malo vremena bilo do predstavljanja novog uređaja. Idemo korak po korak, a tržište u tom trenutku nije bilo spremno za još jedan flagship. Ovo je pravi trenutak i naš cilj je da razvijemo svijest o brendu u srednjem segmentu. Flagship je dodatak na sve to da ljudi mogu shvatiti šta mi sve možemo. Situacija je izazovna i trudimo se izbalansirati kvalitet, cijenu i specifikacije", izjavio je Kuzmanović.

Ističu da je X80 Pro na tržište došao s brojnim poboljšanjima koji su ustvari glas korisnika i desetina novinara koji su dali svoja mišljenja šta im je nedostajalo kod sada već prethodnika, da bi imali još bolji i nesmetan rad. Tako X80 Pro dolazi kao vodootporni pametni telefon s bežičnim punjenjem, ali i brzim punjenjem.

Kamere nude jedinstveno iskustvo slikanja i snimanja zahvaljujući saradnji sa ZEISS-om, a brojni recenzenti su ga ocijenili kao flagship čudovištem upravo zbog specifikacija kamera i kvalitete slika/videozapisa. Kuzmanović ističe da su minijaturizacijom komponenti i optimizacijom prostora i dalje uspjeli posložiti kvalitet u uređaj koji nudi kvalitetne kamere s gimbal sistemom, baterijom od 4700 mAh s brzim punjenjem s mogućnošću bezbrižnog korištenja 24 sata.

Iako je tek prošle godine stigao na tržište Srbije, vivo je već osvojio srca korisnika, što se posebno pokazalo u prvom kvartalu ove godine. Što se tiče tržišta u Bosni i Hercegovini, već je dogovorena saradnja s određenim lancima trgovina i m:telom kao telekom operaterom, dok su u toku pregovori s kompanijama BH Telecom i HT Eronet, gdje će korisnici također moći kupiti vivo uređaje. Kada govorimo o promociji u Berlinu, koja će biti upriličena sredinom juna, naglasili su da to neće biti standardni keynote već "antikeynote" događaj u kojem će na jedinstven do sada nepoznat javnosti i medijima način predstaviti novi uređaj.

O uspjehu na području Bosne i Hercegovine i ciljevima još ne mogu govoriti, ali ističu da će glavni prioritet biti povjerenje kupaca i krajnjih korisnika, od kojih će ovisiti i uspjeh te da su dosadašnji rezultati kompanije gdje god da je ušla na tržište ustvari izvanredni. Kada govore o cijeni, ističu da će prodavači formirati cijene, ali da nikome nije u cilju da prodaje skuplje, već što više.

"Mi ne utičemo na krajnju cijenu. Svakako postoji element preporučene maloprodajne cijene, ali na prodavačima je da odrede svoje maloprodajne cijene. Nikome nije cilj da prodaju skuplje uređaje, nego da ponuda bude adekvatna tržišnoj potražnji. Cijena je relativna i vrlo osobna stvar, ali mi smo tu da napravimo balans između cijene i kvaliteta. Fokus nam je, svakako, srednji segment, gdje veliko težište stavljamo na dizajn i snažnu bateriju. Mnogi partneri i korisnici ističu kako su vivo telefoni zaista jedni od najljepših na tržištu. To su naši glavni aduti i gdje se vodi

bitka", zaključio je Kuzmanović.

O vivu, promociji X80 uređaja te razgovore s predstavnicima kompanije ZEISS moći ćete čitati i na portalu Klix.ba sredinom juna.

Vezani članci