Ugovor su potpisali Vladimir Rosić, senior marketing menadžer u Molson Coorsu BH i direktorica FK Željezničar Amira Uzunović.
Bavaria je na ovaj način postala službena marka FK Željezničar, a riječ je o jednom od brendova čiji je ekskluzivni uvoznik upravo kompanija Molson Coors BH.
Sa današnjeg potpisivanja najavljena je jača podrška sportu i ovom klubu, ali i novi zajednički projekti.
"Sport je značajan segment društva, a s obzirom na to da je Bavaria neizostavan dio proslave sportskih pobjeda, logično je bilo da se odlučimo na saradnju i podršku jednom od najvećih klubova u Bosni i Hercegovini. Veliko nam je zadovoljstvo što ćemo ubuduće biti dio proslava sarajevskih Plavih. U narednom periodu Bavaria će biti uz igrače, ali i navijače FK Željezničar i vjerujemo da ćemo zajedno uspjeti ostvariti dobre rezutate", kazao je Rosić i pozvao sve na odgovornu konzumaciju Bavaria piva.
Zadovoljstvo zbog ostvarene saradnje iskazali su i iz FK Željezničar te istakli kako im mnogo znači podrška jednog ovako jakog partnera i kompanije koja je prepoznala važnost ulaganja u sport u našoj zemlji. Poručeno je kako klub ovu saradnju doživljava kao dodatnu motivaciju za postizanje još boljih rezultata.
Bavaria, internacionalni brend sa višestoljetnom tradicijom i najbolji evropski pilsner na takmičenju Brussels Beer Challenge, dio je porodice brendova kompanije Molson Coors Beverage Company, sa sjedištem u Chicagu, SAD. Jedna od najvećih pivarskih kompanija u svijetu, sa više od 90 izuzetnih brendova koji oduševljavaju ljubitelje piva širom svijeta, a od 2011. godine u našoj zemlji posluje kao Molson Coors BH.