Današnjom objavom započinje dugoročni partnerski odnos između najvećeg svjetskog sportskog događaja, Olimpijskih igara i vodeće svjetske medijske kompanije Discovery Communications.
Discovery i Eurosport će uz prosječno deset kanala na svakom tržištu i kao broj 1 u europskoj online i OTT sportskoj ponudi s dosegom do 700 miliona ljudi širom Evrope, osigurati veću pokrivenost Olimpijskih igara putem više ekrana nego ikada do sada.
"Ovo je značajan ugovor za Discovery i MOO. Iznimno nam je drago imati Eurosport, europski dom olimpijskih sportova, kao partnera. Ovaj ugovor osigurava sveobuhvatnu pokrivenost Olimpijskih igara širom Evrope. Discovery i Eurosport su pokazali veliku predanost Olimpijskim igrama, olimpijskim sportovima i budućnosti olimpijskog pokreta", izjavio je predsjednik Međunarodnog olimpijskog odbora Thomas Bach.
Discovery je stekao ekskluzivna prava u vrijednosti od 1,3 milijarde eura, na svim platformama, uključujući i free-to-air televiziju, pretplatu/pay-TV televiziju, internet i mobilne telefone na svim jezicima širom 50 zemalja i teritorija na evropskom kontinentu.
U skladu s MOO-om i zahtjevima lokalnih tržišta, za vrijeme trajanja Olimpijskih igara, Discovery se obavezao emitirati najmanje 200 sati programa Olimpijskih igara i 100 sati programa Zimskih olimpijskih igara na free-to-air televiziji.