20 do 30 KS
20

Alpineov motor je znatno slabiji od ostalih u Formuli 1, prijedlog rješenja se ne sviđa svima

D. B.
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Trkački vikend Formule 1 u Monzi pokazao je da Alpine ima problem s pogonskom jedinicom, a predloženo rješenje je izazvalo različite reakcije.

Alpine je u Zandvoortu upisao podijum zahvaljujući Pierreu Gaslyju, dok su oba vozača ispala u Q1 kvalifikacija u Monzi. Riječ je o stazi na kojoj je izuzetno važna snaga motora, koju Renaultov motor ekipe Alpine očigledno nema.

Stoga je francuski tim predložio FIA-i i drugim timovima da se izjednače performanse Honde, Mercedesa, Ferrarija i Renaulta do 2026. godine, a neki sastanci su već održani.

Kada je riječ o novom pravilu, najviše su sektpični bili Ferrari i Mercedes.

"Mislim da bi to bio početak kraja. Uvođenje formule koja odgovara svima nije moguće i to nije nešto što bi Mercedes podržao. Diranje bilo koje vrste protoka goriva ili balansa performansi bilo bi katastrofa i proglašenje bankrota Formule 1. O tome nikada ne treba ni pričati", izjavio je šef Mercedesa Toto Wolff.

Ipak, Alpine je dobio podršku Red Bulla, a o tome je govorio šef ovog tima Christian Horner.

"Mislim da, ako postoji deficit u okviru homologacije, onda bismo trebali biti razumni. U suprotnom, zaključani ste dvije godine. Ne bih bio protiv razumne diskusije", rekao je Horner.

Kako se priča u paddocku, Renaultov motor ima 20 do 30 KS manje u odnosu na ostale bolide, što je u Formuli 1 velika razlika.

Međutim, tehnički propisi FIA-e nalažu da se agregati mogu modifikovati samo u svrhu poboljšanja pouzdanosti, sigurnosti, uštede troškova ili minimalnih slučajnih promjena.

Čini se da debata nastavlja, no teško je vjerovati da će se postići konsenzus timova i dobavljača motora.