FIA promijenila pravila safety cara kako bi izbjegla scenarij iz Abu Dhabija
Direktor utrka Formule 1 Michael Masi je smjenjen u februaru nakon što u posljednjoj prošlosezonskoj utrci nije u potpunosti postupio prema pravilima. Sada je novi direktor FIA-e Mohammed Ben Sulayem odlučio promijeniti član 55.13.
"Ako službenik staze smatra da je to sigurno uraditi, a poruka da 'bolidi koji zaostaju za cijeli krug mogu pretjecati' bude poslana svim takmičarima korištenjem zvaničnog sistema za poruke, od svih bolida koji zaostaju krug za liderom tražit će se da prođu ispred svih bolida, kao i safety cara", navodi se u opisu pravila.
U novom pravilu se spominje termin "svi bolidi", dok je u prošlom pisalo "bilo koji bolid".
Također, druga promjena pravila donesena prije početka nove sezone odnosi se na to da voači sada moraju ostati u svojim odijelima i tokom proglašenja pobjednika.
"Tokom trajanja ceremonije na podiju i intervjua nakon utrke vozači koji završen na prvom, drugom i trećem mjestu moraju ostati u svojim odijelima zakopčanim do vrata, a ne otvorenim do struka", navodi se u pravilu.
Ovo pravilo se odnosi i na TV intervjue te FIA-inu konferenciju za medije nakon utrka.
Treća promjena pravila usmjerena je na parc ferme protokole. Tokom trkačkog vikenda u Brazilu prošle godine Max Verstappen je kažnjen jer je dodirnuo stražnje krilo Mercedesovog bolida u parc fermeu.
"Vozači ne smiju kršiti protokole parc fermea na bilo koji način", navedeno je u pravilniku.
Sistem dodjele bodova za skraćene utrke je doživio promjene, a nakon što je utrka u Belgiji prošle godine završena bez letećeg kruga.
Na utrkama koje budu prekinute nakon pređenih 50 do 75 posto planiranih krugova, četvrtoplasirani vozač će dobiti 10 umjesto 9 bodova, a sedmoplasirani 4 umjesto 5 bodova. Taj sistem bodovanja od prvog do desetog mjesta izgleda ovako: 19, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 3, 2, 1.