Ford bi se mogao vratiti u Formulu 1 i sarađivati s Red Bull Racingom
Ford je posljednji put bio u Formuli 1 s Jaguarom od 2000. do 2004. godine, no tim nikada nije ostvario uspjeh kojem se nadao. Nakon povlačenja iz sporta, ekipu je prodao Red Bull koji je kasnije osvajao vozačke i konstruktorske titule. Ford je također radio i Cosworthove motore za za Jordan 2003. i 2004. godine, ali od tada nije bilo interesa za povratkom u F1 svijet.
Međutim, rastom popularnosti Formule 1, posebno na američkom tlu, u Fordu su ponovo počeli razmišljati o svojim opcijama. Iako nema nekog ogromnog interesa za finansirajnem cijelog tima ili proizvodnju vlastite pogonske jedinice, izvori tvrde da bi se kompanija mogla udružiti s Red Bull Racingom.
Red Bull će proizvoditi svoj motor od 2026. godine jer aktuelno partnerstvo s Hondom završava krajem 2025. godine. Jasno je da je tim otvoren za saradnju s drugim proizvođačima koji su spremni sarađivati ili ponuditi određenu tehničku ekspertizu.
"Potpuno smo fokusirani na Red Bullovu pogonsku jedinicu, a ako se nađe partner koji slično razmišlja i koji može dati doprinos projektu, naravno da bismo to razmotrili. No, to nije obavezno. Mi ćemo biti jedini tim uz Ferrari koji će proizvoditi motor i šasiju pod jednim krovom. Vjerujemo u dugoročnu konkurentnost tima", rekao je ranije šef Red Bull Racinga Christian Horner.
Ekipa je pregovarala s Porscheom ove godine o partnerstvu za 2026. godinu, no pregovori su propali zbog straha da bi tim mogao izgubiti neovisnost.
Ford je sada realna opcija, posebno jer dvije kompanije sarađuju i u WRC-u. Fordove ambicije u Formuli 1 su drugačije od Porscheovih jer je njemačka kompanija željela više kontrole nad timom, kao i posjedovanje dionica. S druge strane, Ford nema interes za vlasništvo te je spreman prepustiti glavnu ulogu Red Bullu kada je riječ o tehničkom razvoju motora, ali je spreman ponuditi asistenciju u bilo kojem segmentu ekspertize koju posjeduje. Ulazak u Formulu 1 bi na ovaj način bio više fokusiran na marketing i prisustvo brenda.
Partnerstvo Red Bulla i Forda bi imalo jasne implikacije za Hondu, koja je u posljednje dvije godine postigla najveći uspjeh u svojoj F1 historiji. Iako se usko vezala za Red Bull, Honda se registrovala u FIA-i za pravila motora koja važe od 2026. godine. To bi moglo značiti da Honda krene samostalno ukoliko Red Bull ode drugim putem. Japanski proizvođač nije otkrivao svoje planove, a oni bi mogli podrazumijevati samo ulogu dobavljača motora. Neke glasine govore i da bi Honda mogla postati partner ili čak vlasnik AlphaTaurija.