Giovinazzi je izgubio mjesto u bolidu Alfe Romeo nakon završetka prošle sezone te je trenutno rezervni vozač Ferrarija, no mogao bi se vratiti i ponovo voziti utrke u narednoj sezoni.
Poznato je da je Rusija pod sankcijama zbog napada na Ukrajinu, a posljedice osjećaju i sportisti. Haas je već uklonio ruske boje i ime glavnog sponzora, ruske kompanije Uralkali, a sljedeća "žrtva" bi mogao biti Mazepin. On je sin vlasnika pomenute kompanije i vozač Haasa.
Ova F1 ekipa još uvijek nije otkrila da li se Uralkali vraća na njihov bolid, a šef Haasa Guenther Steiner je još tokom testiranja u Barceloni rekao da se mora "riješiti" Mazepinova budućnost. Steiner je dodao da nema moć nad državama umiješanim u sukob te da se mora pratiti razvoj situacije u Ukrajini.
Također, kazao je i da bi, ukoliko Mazepin ne bude mogao voziti za Haas, njegovo mjesto trebalo pripasti Pietru Fittipaldiju. Ovaj vozač već ima sličnog iskustva jer je ranije zamijenio Romaina Grosjeana 2020. godine na dvije utrke. Međutim, čini se da on nije jedina opcija, nego da svoje šanse ima i Antonio Giovinazzi. Brojni mediji uključujući Motorsport pišu da Italijan ima veće šanse da zamijeni Mazepina zbog podrške koju mu pruža Ferrari.
Iako je Giovinazzi započeo svoj Formula E program s timom Dragon, izlazna klauzula uvijek postoji, a time i mogućnost da napusti tim i vrati se u Formulu 1.
Mazepin nije puno govorio o odnosima Rusije i Ukrajine, osim da je fokusiran na sport.