Iscrpljujući uslovi na utrci Formule 1: Ocon povratio u kacigu, Sargeanta izvlačili iz bolida
Pored njega, na postolju su završili još vozači McLarena Oscar Piastri i Lando Norris, a odmah nakon završetka utrke je bilo jasno koliko je bila fizički zahtjevna za vozače koji su u sobi za odmor prije izlaska na pobjedničko postolje doslovno legli od iscrpljenosti.
It's not called the cooldown room for nothing! 😅#F1 #QatarGP pic.twitter.com/uCIjsfFgYV
— Formula 1 (@F1) October 8, 2023
LAP 42/57
— Formula 1 (@F1) October 8, 2023
A tough race for Sargeant ends ❌
The American reluctantly retires - he's not feeling well
Hope you feel better soon, Logan #F1 #QatarGP pic.twitter.com/jvs4dqQB7j
Vozači su krajem utrke podizali vizir na kacigi kako bi udisali svježeg vazduha iako je to opasan potez koji nije po pravilima. Russell je u 51. krugu izvadio ruke iz bolida dok je vozio više od 300 km/h na ravnici, a dok je ulazio u boks podignuo je vizir na kacigi.
"Ovo je bila najteža utrka u karijeri svakog vozača u Formuli 1. Nema izuzetaka. Ne vjerujem onome ko kaže da nije bilo tako. Posebno je teško izdržati G sile kada ste tako dehidrirani. Možete piti vodu, ali osjećaj je kao da pijete čaj jer je više od 60 stepeni. Bilo je ekstremno teško popiti nešto vode", rekao je nakon utrke Ferrarijev Charles Leclerc.
Russell, koji je i predsjednik Udruženja vozača, priznao je kako je skoro odustao iz utrke.
LAP 51/57
— Formula 1 (@F1) October 8, 2023
It's hot out there! 😰
Looks like George is trying to cool his hands...
and then his face when he pits moments later#F1 #QatarGP pic.twitter.com/8S58xGs5BX
Vozači F1 istrenirani su na velike vrućine i napore. Ovo je bilo potpuno novo iskustvo za njih.
"Nikad u životu nisam ovako teško osvojio bodove. Nije mi bilo dobro u 15. krugu, dva kruga sam povraćao unutar bolida. Onda sam rekao: 'Sr***e, ovo će biti duga utrka. Pokušavao sam se smiriti, htio sam se podsjetiti kako je mentalna snaga u ovom sportu najvažniji dio tijela, uspio sam staviti situaciju pod kontrolu i dovršiti utrku. Ali iskreno, nisam očekivao da će ona biti tako teška. Obično mogu voziti dvije utrke, čak i u Singapuru. Moji mišići to mogu izdržati, imam kondiciju, ali ovu je utrku bilo 80 stepeni u bolidu", rekao je Ocon.
Za utjehu, sljedeća Velika nagrada Katara će biti održana 1. decembra kada bi trebalo biti nešto hladnije u odnosu na danas.