Stariji Andretti je putem Twittera saopćio da je Michael podnio zahtjev FIA-i, upravljačkom tijelu Formule 1, s namjerom da prijavi tim pod nazivom Andretti Global za ulazak u najbrži cirkus na svijetu. On navodno već ima 200 miliona dolara potrebnih za ulazak novog tima u F1 šampionat, a sada je preostalo samo da dobije odobrenje FIA-e.
Formula 1 nije imala više od 10 timova od 2016. godine, no pravila dozvoljavaju do 13 timova, tako da neće biti problem da Andrettijev postane jedanaesti. On također već ima timove u IndyCaru i Formuli E, tako da uopće nije iznenađenje što posjeduje resurse i iskustvo za još jedan sličan projekt. Također, Andretti vać ima lokaciju za sjedište tima, kao i potencijalnog dobavljača motora.
Oni koji se pitaju kakvu ulogu u ovome igra Haas koji se predstavlja kao američki F1 tim, onda trebaju razmisliti o tome koliko je zapravo Haas američki. Vlasnik jeste Amerikanac Gene Haas, sjedište jeste u Sjevernoj Karolini, no glavni direktor Guenther Steiner i tehnički direktor Simone Resta su Italijani, dok su vozači Nijemac Mick Schumacher i Rus Nikita Mazepin. Pored toga, glavni sponzor tima je Uralkali, ruska kompanija koja je promijenila boje tima u boje zastave Rusije.
Andretti bi u F1 mogao dovesti američkog vozača. Iako Haas ima Amerikance u NASCAR timu, vještine se ne mogu baš tako lako prenijeti u drugi sport. S druge strane, Andretti ima američkog vozača Coltona Hertu u svom IndyCar timu, a upravo on se povezivao s potencijalnim mjestom u Formuli 1 dok je bila aktuelna mogućnost kupovine Alfe Romeo. Mnogi F1 vozači se odlično snalaze u IndyCaru nakon napuštanja Formule 1 zbog slične prirode sporta. tako da ne bi bilo nemoguće da Herta ode u suprotnom smjeru.
Također, Amerikanac u američkom F1 timu bi povećao i gledanost u SAD-u, koja i sada polako raste zahvaljujući Netflixovoj seriji "Formula 1: Drive to Survive" i drugoj F1 utrci na američkom tlu koja će se ove godine prvi put voziti u Miamiju.