U pripremi za nastavak utrke nakon odlaska sigurnosnog vozila u garažu, Verstappen je u jednom trenutku pretekao Hamiltona prije nego je on stisnuo pun gas čime bi utrka bila zvanično nastavljena, a to prema pravilima nije dozvoljeno.
Sudije iz FIA-e su potvrdile da se to desilo, ali da nije bilo dovoljno za kaznu.
"Bolid broj 33 je u jednom trenutku nakratko bio ispred bolida broj 44, ali se vratio nazad, te nije bio ispred u trenutku kada je period pod sigurnosnim vozilom završio", stoji u objašnjenju FIA-e.
FIA je odbila i drugu žalbu koja se odnosila na spornu odluku da se samo vozači koji su bili između vodećeg Hamiltona i drugoplasiranog Verstappena, a koji su zaostajali čitav krug propuste i preteknu sigurnosno vozilo, ali ne i ostali koji su zaostajali čitav krug.
Također, pravila kažu da svi bolidi koji preteknu sigurnosno vozilo moraju doći na kraj reda, a da se to desilo utrka bi bila završena pod sigurnosnim vozilom i Hamilton bi bio prvak.
"Odluka o pretjecanju svih bolida koji zaostaju za čitav krug nije u potpunosti primijenjena, ali kada je već pokazana poruka 'sigurnosno vozilo završava u ovom krugu', obavezno je da ono ode u garažu. Mercedes je tražio da se prizna poredak iz pretposljednjeg kruga, ali to bi efektivno skratilo utrku u retrospektivi, a to nije prikladno", stoji u objašnjenju FIA-e.