Neka od najvažnijih imena u svijetu sporta testirali su sebe u novom i nepoznatom okruženju upravo na Red Bull Ring stazi, a ovo je sedam takvih momenata koji su ostali u pamćenju ljubiteljima sporta.
Sébastien Ogier u F1 bolidu 2017. godine Šestorostruku svjetski prvak u rallyu Sébastien Ogier oduvijek je sanjao da se takmiči u Formuli 1 s obzirom da mu je Ayrton Senna uzor iz djetinjstva. U junu 2017. ovaj Francuz je i dobio šansu da ostvari san. Vozio je RB7 model iz 2011 i otkrio da je F1 sve u svemu drugačije iskustvo nego vožnja rally auta.
Marcel Hirscher na MotoGP motoru 2019. godine
Poput Ogiera, skijaška legenda Marcel Hirscher je naviknut da kontrolira brzinu, ali nakon osam titula pobjednika Svjetskog kupa, sedam naslova na Svjetskim prvenstvima i dva zlata na Olimpijadama, Austrijanac se prošle godine susreo sa drugačijim izazovom.
Hirscher je svoje dvije skije zamijenio za dva kotača u julu 2019. i vozio KTM-ov motor od 300 konjskih snaga na svom MotoGP debiju upravo na Red Bull Ringu.
Red Bull Air Race iskustvo Pierrea Gaslya 2019. godine
Pierre Gasly je vozač tima Scuderia AlphaTauri naviknut je na veliku G silu u svom F1 bolidu, ali je prošle godine otišao korak dalje vozeći se iznad Red Bull Ringa u aerobatskom avionu.
Prvak Red Bull Air Racea Martin Šonka provozao je Gaslya pokazavši mu brojne akrobacije s avionom koji dostiže brzinu od 400 kilometara na sat.
Najbrži krug sa dronom 2017. godine
Austrijski dron pilot Walter Kirsch postavio je u septembru 2017. godine najbrži krug ikad dronom oko Red Bull Ringa koji iznosi jednu minutu i 39,75 sekundi.
Njegov trkaći dron dostizao je brzinu od 165 km/h, a prosječno je letio brzinom 155 km/h. Iako je to još uvijek nedovoljno da se približi najbržem krugu ikad na ovoj stazi, kojeg je postavio Lewis Hamilton u F1 bolidu (1 minuta i 07,411 sekundi), Kirschov dron se ozbiljno približio najbržem MotoGP krugu kojeg je postavio Johann Zarco i iznosi jednu minutu i 24.312 sekundi.
Utrka s prikolicama Daniela Ricciarda i Maxa Verstappena 2017.godine
U 2017. godini, Daniel Ricciardo i Max Verstappen su bili vozači Aston Martin Red Bull Racing tima i često suparnici na stazi. Međutim, uoči Velike nagrade Austrije te godine, oni su uskočili u Aston Martin Vanquish sportske automobile koji vuku prikolice.
Umjesto da zabave lokalno stanovništvo sa par krugova u svojim F1 vozilima, par je dobio priliku da isproba legendarni kabriolet s dodatnim teretom prikolica, što je Verstappen ocijenio kao fantastično iskustvo.
Marc Márquez u Formula 1 bolidu 2018. godine
Još jedan koji je zamijenio vozila, godinu nakon Ricciardove i Verstappenove utrke prikolicama, šestorostruki je MotoGP prvak Marc Márquez. On je „odbacio“ svoj motor u korist F1 bolida.
Márquez je prvo prošao niz krugova u simulatoru prije nego što je krenuo na stazu za probnu vožnju. Španac je pri pripremi imao i pomoć velikih F1 vozača, među njima i trostrukog svjetskog prvaka Nikija Laude, sjajnog Marka Webbera i Red Bullovog šefa moto sporta Helmuta Marka koji je gledao sa tribina.
Nakon vožnje Márquez nije isključio da bi se mogao u potpunosti prebaciti na F1 u nastavku svoje karijere.
Lindsey Vonn se okušala u Renaultovom bolidu 2016. godine
Naviknuta na ekstremne brzine, legendarna alpska skijašica Lindsey Vonn nije mogla dočekati da testira svoje sposobnosti pri brzini od 290 km/h na Red Bull Ringu u Formuli Renault 2.0 i 3.5.
Vonn, osvajačica 20 kristalnih globusa Svjetskog kupa, što je rekord u obje konkurencije, dobila je priliku voziti Renaulte pod nadzorom Helmuta Marka te je uvidjela neke sličnosti između alpskog skijanja i F1 utrka nakon nakon vožnje Red Bull Ringom.
"U oba sporta vam je potreban pravi trenutak. Znati kada ubrzati, kada kočiti i kako pronaći najbolju putanju“, objasnila je Vonn.