Šef Williamsa: Mnogi vozači "pucaju" pod pritiskom, a Russell je sve bolji
Russell je standardno impresivan u kvalifikacijama, ali tokom utrka u slabo konkurentnom Williamsovom bolidu nije uspijevao doći do bodova iako je u nekoliko navrata bio veoma blizu. Primjer je utrka u Imoli kada se sudario s Mercedesovim vozačem Valtterijem Bottasom, kao i utrka u Austriji na kojoj mu je bod "ukrao" Alpineov Fernando Alonso.
Međutim, Britanac nije odustajao te dobro podnosi i pritisak zbog špekulacija koje ga povezuju s odlaskom u Mercedes. On je nastavio sa sjajnim vožnjama te je za svoj trud nagrađen u Mađarskoj, gdje je osvojio devetu poziciju, odnosno osmu nakon diskvalifikacije Sebastiana Vettela.
Capito ima samo riječi hvale za Russella.
"Moram reći, nisam ga vidio više motivisanog nego što je bio u nedjelju prije utrke iako je u kvalifikacijama bio 18. U nedjelju je rekao da je to njegov dan i da će se boriti, vidjeti šta bolid može. Bio je toliko fokusiran i odlučan, čak više nego nakon osmog mjesta u kvalifikacijama na stazi Silverstone. To je bilo sjajno vidjeti. Ako 'dobije udarac', vrati se bolji. On raste pod pritiskom, što je veći pritisak, to postaje bolji. Mnogi 'pucaju' pod pritiskom, ali je George potpuno drugačiji. Što je pritisak veći, to su njegove performanse bolje. VIdjeli smo to kada je vozio utrku za Mercedes prošle sezone. To je bio najveći pritisak kojem se može izložiti vozač, a njegove performanse su bile briljantne. To je njegov stav", izjavio je Capito.
Russell je bio veoma emotivan nakon utrke u Mađarskoj, borio se da zadrži suze. Capito je kazao da ta reakcija pokazuje koliko mu je stalo do tima.
"U tome je veoma iskren. Vidite iskrene emocije, ništa ne glumi jer je baš takav. On je timski igrač i ne želi iznevjeriti tim, kao ni mi njega", rekao je šef Williamsa.
We’re not crying, you are.
— Williams Racing (@WilliamsRacing) August 1, 2021
pic.twitter.com/x0nuo624Sb
"To je nevjerovatan timski duh, zaista na prvo mjesto stavlja tim. To je rezultat načina na koji George radi s timom i kako ekipa radi s njim. On razmišlja zrelo, analizira situaciju i razmišlja šta situacija može značiti za tim. To čini tokom cijele utrke, a mnogi drugi vozači to ne bi učinili. Nije mu potreban inžinjer da mu govori o situaciji", završio je Capito.