Marquez i njegov zemljak i timski kolega Dani Pedrosa su svoje RC213V motocikle nakratko zamijenili RB8 bolidom Formule 1 na stazi Red Bull Ring kako bi saznali da li se na četiri točka snalaze jednako dobro kao na dva. Obojica su prije izlaska na stvarnu stazu prošli niz testova i trening na F1 simulatoru vožnje, a instrukcije im je davao Mark Webber, bivši F1 vozač s pobjedama na osam utrka.
Nakon obuke su proveli nekoliko sati vozeći bolid na stazi Red Bull Ring u Spielbergu, gdje će se ove sezone voziti Velika nagrada Austrije. Naravno, za momke koji su navikli da na motociklima od 300 KS voze brzinama većim od 350 km/h, vožnja u automobilu Formule 1 nije bila pretjerano stresno iskustvo.
"Oduvijek sam sanjao da vozim najbrže automobile na svijetu. Imao sam veliku tremu, tako da nisam najbolje spavao noć prije. Bilo je ovo nevjerovatno iskustvo i jedan od najljepših trenutaka moje karijere. Velika je razlika u odnosu na MotoGP. Za početak, ograničeno vidno polje je bilo posebno velik izazov. U kokpitu se osjećate stiješnjeno. Kočne udaljenosti i vremena u krivinama su potpuno drugačiji. Vozilo Formule 1 ima mnogo jaču potisnu silu, naravno, što je bilo jako zabavno, naročito na dijelu staze s najviše krivina“, izjavio je nakon vožnje Marquez.
Dakako, nije moglo proći bez pitanja da li se u budućnosti vidi u utrkama Formule 1.
"Sva moja koncentracija u narednim godinama ostaje na MotoGP-u. Dio sam fantastičnog tima i osjećam se potpuno motivisano. Mada, ko zna, možda će Formula 1 za nekoliko godina postati ozbiljna ideja za mene“, odgovorio je Španac.
Njegovu vožnju su, pored Webbera, s tribina su posmatrali trostruki svjetski prvak Niki Lauda i šef Red Bull motosporta Helmut Marko.
"Čim je sjeo u kokpit, bio je sto posto fokusiran i pružio je vrhunsku predstavu na stazi. Formula 1 i MotoGP su dvije potpuno različite stvari. Ipak, Marc je moj instruktorski zadatak učio veoma laganim. Uvijek je postavljao prava pitanja i napredovao je iz kruga u krug“, zadovoljan je bio Webber.
Marquez je na dva točka već osvojio sve što se osvojiti dalo, četvorostruki je MotoGP prvak i šesti na vječitoj listi motociklista s najviše Grand Prix pobjeda (ukupno 64, u klasama od 125cc do MotoGP-a). Trenutno je vodeći u prvenstvu s tri pobjede iz šest utrka.
I drugi MotoGP vozači su se u prošlosti testirali u F1 vozilima (Valentino Rossi sa Ferrarijem i Jorge Lorenzo sa Mercedesom), dok je Fernando Alonso išao obrnutim smjerom kada je 2015. godine sjeo na Márquezov motocikl.
No, jedino je legendarni Englez John Surtees uspio osvojiti titule i u motociklizmu i u Formuli 1.