Alisha Lehmann na stubu srama zbog reklamiranja kladionica u Švicarskoj
Budući da od nogometa i ne zarađuje previše, Alisha na Instagramu, gdje je prati skoro 17 miliona ljudi, reklamira brojne brendove, a prema informacijama iz Švicarske jedna njena objava vrijedi oko 280 hiljada eura što je više nego unosan posao.
Ipak, sada je na udaru kritika zbog posljednjeg plaćenog partnerstva gdje reklamira kladionicu Boomerang-Bet što je naišlo na neodobravanje njenih fanova koji nisu oduševljeni što ona promoviše kockanje.
Fondacija "Sucht Schweiz" koja za cilj ima prevenciju ili smanjenje problema povezanih s potencijalnim ovisnostima je osudila ovaj njen čin.
Navodi se da je broj kockarskih ovisnika u Švicarskoj u višestrukom porastu i sigurno je da im ne treba ovakva reklama od poznate ličnosti kakva e Alisha.
"Ovakov oglašavanje čini igre na sreću prihvatljivim ili čak poželjnim što je apsorudno. Broj visokorizičnog ili problematičnog ponašanja odnosno kockara je u porastu sa 3,2 na 4,3 posto između 2017. i 2022. godine", navode iz pomenute organizacije.
Alisha Lehmann nije odgovorila na pomenute kritike.