Sponzorska saradnja
57
Barcelona će El Clasico protiv Reala igrati u dresovima s logom Rolling Stonesa
N. K.
Dres Barcelone za El Clasico (Foto: FC Barcelona)
Španski klub Barcelona je već neko vrijeme u sponzorskoj saradnji sa Spotifyem, a igrači katalonskog diva će na predstojećem El Clasicu, koji je na rasporedu 28. oktobra, opet imati zanimljive dresove.
Naime, Xavijevi igrači će ovog puta na prsima nositi logotip Rolling Stonesa nakon što je ranije na Barcinom dresu tokom El Clasica bila Drakeova oznaka, a potom i ona španske pjevačice Rosalije.
Međutim, nije ova platforma taj silan novac platila samo za obične beneficije, već je i jedna od glavnih ideja spojiti nogomet i muziku kako bi došli do nove publike širom svijeta.
Sve je to dio velikog projekta spašavanja kluba iz financijskih dubioza koji uključuje sponzorski ugovor od čak 280 miliona eura sa Spotifyem.
DONE DEAL! 🤘💥
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 19, 2023
🚨🤝🗞️ FC Barcelona and @RollingStones sign deal ahead of the next #ElClásico thanks to @Spotify . 28/10/2023 👅 pic.twitter.com/bfH7tpw5Lp
Na ovaj način će se tako dodatno predstaviti novi album Stonesa "Hackney Diamonds", što je njihov povratak na scenu nakon čak 18 godina pauze.
Specijalni dresovi u prodaju kreću u ponedjeljak zajedno s ostatkom navijačkog asortimana.
Podsjetimo, i Barcelonin stadion Camp Nou nosi ime muzičke platforme Spotify, a igrači od početka prošle sezone na prsima nose logotip ove švedske kompanije.
Možda vas zanima
Stiglo i pojašnjenje
Usik kupio lažni Rolex uoči revanša s Furyjem od kojeg je zaradio 86 miliona dolara
Vezani članci
Finansijski problemi