
Kao sportski klub s najviše pratilaca na planeti na društvenim mrežama (zbir Twittera, Facebooka, Instagrama i drugih platformi), Barca nastavlja biti velika atrakcija za brojne multinacionalne kompanije koje žele partnerstvo s Blaugranom.
Trenutno, šest mjeseci prije isteka dva najvažnija sponzorska ugovora koja klub ima za dres (Rakuten i Beko), Barcelona na svom stolu ima najveću sponzorsku ponudu u historiji nogometa, tvrdi Sport.
Američka kompanija VeganNation pregovara s Barcelonom od novembra, a u igri je i azijski gigant Tencent, najveća tehnološka kompanija na svijetu.
Detalji nisu precizirani, ali Sport navodi da je riječ o iznosima nikad isplaćenim u nogometnoj industriji, koji bi mogli staviti tačku na dug Barcelone.
Čini se da se nazire izlaz iz krize katalonskog giganta te da ćemo od ljeta gledati Barcelonu u prepoznatljivom sjaju, uključujući i velike transfere poput onoga Erlinga Haalanda, koji se najavljuje.