Barcelona za najveći derbi mijenja dres i nosit će grb Rolling Stonesa
Real Madrid i Barcelona sastaju se u prvom El Clasicu sezone 29. oktobra. Meč se bliži, a javnost je zainteresovana za logo kojeg će Katalonci nositi u derbiju.
Naime, otkriveno je da će Barcelona nositi grb Rolling Stonesa na svom dresu kao glavnog sponzora. U pitanju je kampanja i dio sponzorskog ugovora sa Spotifyjem, koji je i glavni sponzor Barcelone već neko vrijeme.
Grb Rolling Stonesa za tu utakmicu zamijenit će upravo grb Spotifyja, koji se već neko vrijeme nalazi na dresu Barcelone. Važit će samo za tu utakmicu protiv Reala.
🚨 Barcelona will play the next Clasico with the Rolling Stones logo on its shirt as part of their sponsorship deal with Spotify. 🎸
— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) September 13, 2023
The match, scheduled for October 29, will take place a few days after the release of the British band's new album. 🎵
(📸 @Footy_Headlines) pic.twitter.com/aVfzpqqBmZ
Barcelonin sponzorski ugovor sa Spotifyjem znači da je klub dao dozvolu pjevačima, umjetnicima i muzičkim događajima da se pojavljuju na njihovim dresovima. Uskoro slijedi službena potvrda ove kompanije.
U marketinškoj kampanji Spotifyja već ranije se na dresovima Barcelone pojavljivao Drakeov logo OVO-a. Također, na dresovima katalonskog kluba reklamirala se i španska pjevačica Rosalija za duel ženskog El Clasica.