Uspješan na svim poljima
44

Brend Cristiana Ronalda dostigao vrijednost od 850 miliona eura

Piše: D. B.
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Prema istraživanju portugalskog Instituta za administraciju i marketing, brend portugalskog nogometaša Cristiana Ronalda dostigao je rekordnu vrijednost u 2025. godini.

Brend CR7 danas vrijedi 850 miliona eura, a Ronaldo ima ogroman prihod od svojih poslova, sponzorstava i neuporedivog globalnog utjecaja. Fenomenalni Portugalac nije samo jedan od najboljih nogometaša svih vremena, nego je i biznis carstvo u ljudskom obliku. Dok se približava kraju svoje nogometne karijere, on se pozicionirao za dugoročnu finansijsku dominaciju zahvaljujući kombinaciji sportske briljantnosti, marketinga i strateških poslovnih odluka.

Prema aktuelnom ugovoru s Al Nassrom, Cristiano zarađuje oko 200 miliona eura godišnje, dok mu sponzorski ugovori s gigantima kao što su Nike i Louis Vuitton donose dodatnih 150 miliona eura. Stvarna moć leži u brendu koji je stvorio, a to je CR7.

U istraživanju se navodi da vrijednost brenda danas iznosi 850 eura. Prvobitno je bio povezan s modom i odjećom, no proširio se i na druge sektore.

Većina fanova prepoznaje CR7 kao liniju odjeće,, donjeg rublja, ležerne odjeće i cipela, no Ronaldo je investirao daleko šire od toga. Posjeduje liniju parfema, nekretnine, luksuzne hotele širom Evrope, Azije i Latinske Amerike, vlasnički udio u njemačkoj platformi za trgovinu luksuznim satovima Chrono24, dionice u jednoj od najvećih portugalskih medijskih kompanija Medialivre, a također je suvlasnik vodećeg proizvođača porculana i keramike Vista Alegre Atlantis.

Ronaldo je fenomen na društvenim mrežama te ima globalni doseg zahvaljujući neuporedivom prisustvu na društvenim mrežama, gdje ga prati više od milijardu ljudi. Nijedan sportista nije dostigao tu brojku. Na YouTubeu ga prati više od 74 miliona ljudi, a njegov sadržaj doseže do svih dijelova svijeta. Nedavni prijenos turnira u padelu na njegovom kanalu UR Cristiano praćen je u 130 zemalja.

Godišnje se o Ronaldu objavi oko 22,3 miliona novinskih članaka, njegovo ime se pretražuje 187 miliona godišnje na Googleu, a spominje se u više od 4.000 knjiga prodanih na Amazonu. Također, predmet je više od 63.000 naučnih radova širom svijeta.