Carlsberg slavi povratak u UEFU: Potpisano novo dugoročno partnerstvo

Ovaj ugovor obuhvata seriju vrhunskih sportskih takmičenja: UEFA EURO 2028™, UEFA Women’s EURO 2029, UEFA Nations League Finals™ (2025., 2027. i 2029.), UEFA Women’s Nations League (2025-2029.), Men's Qualifiers (2005-2009) and Women's Qualifiers (2028. i 2029.), te UEFA Futsal EURO™ (2026. i 2030.).
Utakmicama evropskih kvalifikacija u martu 2025. godine bit će ozvaničen povratak Carlsberga u vrh evropske reprezentacije. Prethodno partnerstvo sa UEFA-om trajalo je više od dvije decenije, od 1988. do 2016. godine. Novim ugovorom nastavlja se dugogodišnja posvećenost Carlsberga svijetu sporta, koja je posebno prepoznatljiva kroz njihovo 33-godišnje partnerstvo s Liverpool Football Clubom.
"Postoji nešto zaista posebno u međunarodnom fudbalu, posebno u njegovoj moći da ujedini čitavu naciju navijača koji zajedno dijele uspone i padove ove prelijepe igre. Zato smo uzbuđeni što možemo najaviti povratak Carlsberg grupe na međunarodnu scenu, potpisujući višegodišnji ugovor s UEFA-om kako bismo postali zvanično pivo UEFA-inog reprezentativnog fudbala. UEFA i Carlsberg dijele slične vrijednosti i ambicije da oslobode ogroman potencijal igre, kako u muškom fudbalu, tako i u nevjerovatnom razvoju ženskog fudbala posljednih godina. Radujemo se ovom partnerstvu, s navijačima u fokusu svih naših planova", kazao je Jacob Aarup-Andersen, izvršni direktor Carlsberga.
Dugoročno partnerstvo sa UEFA-om imat će utjecaj na publiku širom svijeta, jer daje brendovima Carlsberg Grupe još više mogućnosti da navijačima pruže nezaboravne trenutke i iskustva, te im omogućava da dožive još više vrhunskog fudbala.
"Carlsberg i UEFA su partneri još od UEFA EURO 1988, i s uzbuđenjem započinjemo ovo novo poglavlje zajedno. S fantastičnim nizom evropskih reprezentativnih takmičenja pred nama, radujemo se što ćemo igru učiniti još bližom navijačima i učiniti svaki trenutak posebnim", poručio je Aleksander Čeferin, predsjednik UEFA-e.
UEFA i Carlsberg dijele slične vrijednosti i težnju da se iskoristi potencijal igre da pokrene pozitivne promjene u društvu i okolišu. Osim toga Carlsberg će raditi i na promovisanju odgovornog konzumiranja alkohola, te će i proizvodi bez alkohola biti uključeni u sponzorstvo.