Zaštitni znak
1

Inter nakon 25 godina mijenja sponzora na dresu, azijski investitor umjesto Pirellija

H. H.
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Inter traži azijskog investitora za promjenu sponzora na dresu i čini se da je nakon 25 godina došao trenutak da se Nerazzurri rastanu od Pirellija.

Evergrande, Hisense ili Samsung navodno su među azijskim gigantima koji su spremni investirati i platili bi između 30-35 miliona eura za reklamu na dresu Intera.

Sastanak u Interu prošlog utorka rezultirao je ne previše optimističnim finansijskim izvještajem, zbog čega će milanski tim morati prodati nekoliko igrača da bi rasteretio budžet.

Poznati proizvođač guma za automobile Pirelli je zaštitni znak Intera još od 1995. godine i vremena kada je Massimo Moratti došao na čelo kluba, ali čini se da je vrijeme za promjenu.

Inter je trenutno drugoplasirani tim Serije A nakon 14 kola, sa bodom manje od gradskog rivala Milana.