Koliko su bh. klubovi popularni na društvenim mrežama: Sarajevski rivali bez premca
Svjetski giganti na taj način privlače i navijače iz drugih zemalja, ali i kontinenata. Nemoguće je zamisliti ozbiljan i profesionalan sportski kolektiv koji nema profile na društvenim mrežama.
U Bosni i Hercegovini važnost društvenih mreža prvi su prepoznali vječiti sarajevski rivali Sarajevo i Željezničar, a njihova popularnost uvjetovana je i velikom navijačkom bazom koju ova dva bosanskohercegovačka velikana imaju.
Tako su Željezničar i Sarajevo ubjedljivo najpopularniji klubovi na društvenim mrežama u Bosni i Hercegovini. Oba kluba imaju tek nešto manje pratitelja nego svih ostalih deset klubova zajedno na društvenoj mreži Facebook. Vodeći je Željezničar sa 193.061 fanova, a slijedi Sarajevo sa tri hiljade manje. Prvi naredni je mostarski Zrinjski sa 58.681 fanova. Iznad 50.000 je i Sloboda, a potom slijedi Velež sa 29.057 fanova.
Facebook:
FK Željezničar: 193.061
FK Sarajevo: 190.144
HŠK Zrinjski: 58.681
FK Sloboda Tuzla: 54.575
FK Velež: 29.057
NK Široki Brijeg: 18.784
FK Radnik Bijeljina: 13.063
FK Borac Banja Luka: 12.634
FK Mladost Doboj Kakanj: 10.559
NK Čelik Zenica: 7.387
FK Tuzla City: 3.886
FK Zvijezda 09: 2.954
Na Instagramu je ista situacija kada su lideri u pitanju, ali je broj pratitelja mnogo manji. Željezničar (44.300) i Sarajevo (37.800) očekivano dominiraju. Slijede mostarski rivali Velež (8.807) i Zrinjski (7.493), dok najmanje pratitelja ima Tuzla City (535).
Instagram:
FK Željezničar: 44.300
FK Sarajevo: 37.800
FK Velež: 8.807
HŠK Zrinjski: 7.493
NK Čelik: 6.276
FK Borac: 5.397
NK Široki Brijeg: 3.926
FK Sloboda: 2.483
FK Zvijezda 09: 1.244
FK Radnik Bijeljina: 1.128
FK Mladost Doboj Kakanj: 1.116
FK Tuzla City: 535