Kraj uspješne saradnje duge 20 godina: Italijani dobijaju novog partnera za dresove
Predsjednik Nogometnog saveza Italije Gabriele Gravina kaže da je ponosan zbog saradnje s Adidasom.
"Najava našeg partnerstva je ponos za Nogometni savez Italije. Ova saradnja predstavlja bitan korak u smislu rasta naše komercijalne privlačnosti, a također smo očajali i proces razvoja našeg brenda, kako u Italiji tako i u inostranstvu. Strast i entuzijazam koji smo primijetili od Adidasa je u jednakoj mjeri kao ona koju ima naš savez, a u kontekstu napretka svih nacionalnih timova i nogometa u Italiji", kazao je Gravina.
Izvršni direktor Adidasa Kasper Rørsted kaže da je također ponosan zbog spomenute saradnje.
🤝 The #FIGC is proud to announce a long-term partnership with @adidasfootball
— Italy ⭐️⭐️⭐️⭐️ (@Azzurri_En) March 9, 2022
🗣️ #Gravina: "This collaboration will strengthen the development process of our brand."
👉 https://t.co/bNA0eoFuyc#adidas #Azzurri #VivoAzzurro 🇮🇹 pic.twitter.com/EXSlCBrm0y
Puma je bila partner reprezentacije Italije punih 20 godina, a noseći opremu ovog sponzora, postali su prvaci svijeta 2006. godine te osvajači Evropskog prvenstva prošle godine. Ovi dresovi su često bili tema javnosti s obzirom na to da su bili jedni od najljepših i najatraktivnijih među reprezentacijama.