Misimović se priključio popularnom trendu, pobjedu protiv Sarajeva "proslavio" uz banjalučke ćevape

Naime, fudbalski klubovi Sarajevo i Borac su u razmaku od 17 dana odigrali tri utakmice, a marketinški timovi klubova su vodili ništa manje zanimljivije "bitke" od igrača na terenu.
Sve je počelo dan pred uzvratnu utakmicu polufinala Kupa BiH u Banjoj Luci kada je Borac objavio spot u kojem Sebastian Herrera jede banjalučke ćevape i poručuje: "Banjalučki je uvijek bolji".
No, Sarajevo je slavilo sa 2:0 i s ukupnih 2:1 prošlo u finale, a dan nakon tog uspjeha je objavljena saradnja Bordo tima s jednom poznatom sarajevskom ćevabdžinicom uz slogan "Bolji od najboljih".
No, tu nije bio kraj "ratu" hranom. Nakon posljednje pobjede Borca u 26. kolu rezultatom 2:0, Herrera je ponovo bio u glavnoj ulozi.
Defanzivac je tokom slavlja pozirao s banjalučkim ćevapima, ali tu nije bio kraj što se tiče ideja marketinškog tima Borca.
Naime, nakon pobjede banjalučki klub je na društvenom mreži X objavio novi spot, a ovaj put je kao "rekvizit" iskoristio burek.
Maskota banjalučkog Borca u videu sjeda i jede burek, te poručuje: "Zadnji zalogaj je najslađi!".
Sada se "prepucavanju" na društvenim mrežama pridružio i legendarni bosanskohercegovački nogometni reprezentativac koji je objavio fotografiju na društvenim mrežama na kojoj jede banjalučke ćevape.

Iako se ne može tvrditi da je legendarni bh. reprezentativac ovim potezom "provocirao" FK Sarajevo, jasno je na šta njegova objava asocira i aludira.
Podsjetimo, Misimović je od kraja decembra 2024. godine na funkciji tehničkog direktora aktuelnog prvaka Bosne i Hercegovine koji i ove sezone grabi krupnim koracima ka novoj tituli prvaka Bosne i Hercegovine.