Sulude brojke
43

Niko kao Ronaldo: CR7 brend dostigao nevjerovatnu vrijednost u 2025. godini.

Piše: H. H.
Foto: Montaža / Instagram
Foto: Montaža / Instagram
Prema najnovijem istraživanju Instituta za portugalsku administraciju i marketing (IPAM), brend Cristiana Ronalda, poznat kao CR7, dostigao je rekordnu vrijednost od 850 miliona eura u 2025. godini, što predstavlja porast od 325 posto u odnosu na 2020. godinu.

Ovaj značajan rast pripisuje se povećanju Ronaldovih prihoda, kako iz fudbalskih ugovora, tako i iz sponzorstava, te njegovom sve većem prisustvu na društvenim mrežama.

"Cristiano Ronaldo je najveći marketinški fenomen u historiji svjetskog nogometa. Talenat, puno treninga i ponavljanja, izuzetna disciplina u kombinaciji sa jedinstvenim strateškim pozicioniranjem imidža", kaže Fabio Wolff, izvršni partner Wolff Sportsa.

Jasno je da Ronaldo, kroz kombinaciju sportske karijere, poslovnih poduhvata i prisustva na društvenim mrežama, posjeduje jedan od najvrijednijih i najprepoznatljivijih brendova u svijetu sporta.

"Cristiano Ronaldo je sportska ikona, u stvari, možemo reći da je on referenca u svjetskom show businessu. Njegove brojke publike su ogromne, to je zbog kombinacije faktora, a jedan od njih je činjenica da je visoko profesionalan u svemu što radi, što se očito prevodi u rekordne brojke u svakom smislu", kaže Renê Salviano, izvršni direktor kompanije Heatmap za marketing brenda i ugovornog direktora za sportske brendove u kompaniji Heatmap.

Cristiano Ronaldo trenutno zarađuje 200 miliona eura godišnje u Al Nassru, plus više od 150 miliona eura u reklamnim ugovorima sa svjetskim brendovima kao što su Nike, Tag Heuer i Louis Vuitton. Na društvenim mrežama, Portugalac je postao najpraćenija osoba na svijetu, s više od milijardu pratilaca na svojim platformama.

Još jedna značajna činjenica koju navodi studija je da CR7 generiše u prosjeku 22,3 miliona novinskih članaka godišnje širom svijeta, kao i još 187 miliona godišnjih pretraga na Googleu. Također se spominje u 4.000 knjiga na Amazonu i pojavljuje se u 63.000 naučnih članaka.

Očekuje se da će vrijednost brenda CR7 nastaviti rasti u narednim godinama, podstaknuta novim poslovnim poduhvatima i potencijalnim učešćem u budućim sportskim događajima.