Niko kao Ronaldo: CR7 brend dostigao nevjerovatnu vrijednost u 2025. godini.
![Foto: Montaža / Instagram](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_250206114.jpg?v=1)
Ovaj značajan rast pripisuje se povećanju Ronaldovih prihoda, kako iz fudbalskih ugovora, tako i iz sponzorstava, te njegovom sve većem prisustvu na društvenim mrežama.
"Cristiano Ronaldo je najveći marketinški fenomen u historiji svjetskog nogometa. Talenat, puno treninga i ponavljanja, izuzetna disciplina u kombinaciji sa jedinstvenim strateškim pozicioniranjem imidža", kaže Fabio Wolff, izvršni partner Wolff Sportsa.
Jasno je da Ronaldo, kroz kombinaciju sportske karijere, poslovnih poduhvata i prisustva na društvenim mrežama, posjeduje jedan od najvrijednijih i najprepoznatljivijih brendova u svijetu sporta.
The Cristiano Ronaldo brand reached a record value of 850 million euros in 2025, according to a study by IPAM (Portuguese Institute of Administration and Marketing) released this Tuesday.
— Al Nassr Zone (@TheNassrZone) February 5, 2025
In 2011 the brand was worth € 24.5 million. pic.twitter.com/HRyFLsyNpY
Cristiano Ronaldo trenutno zarađuje 200 miliona eura godišnje u Al Nassru, plus više od 150 miliona eura u reklamnim ugovorima sa svjetskim brendovima kao što su Nike, Tag Heuer i Louis Vuitton. Na društvenim mrežama, Portugalac je postao najpraćenija osoba na svijetu, s više od milijardu pratilaca na svojim platformama.
Još jedna značajna činjenica koju navodi studija je da CR7 generiše u prosjeku 22,3 miliona novinskih članaka godišnje širom svijeta, kao i još 187 miliona godišnjih pretraga na Googleu. Također se spominje u 4.000 knjiga na Amazonu i pojavljuje se u 63.000 naučnih članaka.
Očekuje se da će vrijednost brenda CR7 nastaviti rasti u narednim godinama, podstaknuta novim poslovnim poduhvatima i potencijalnim učešćem u budućim sportskim događajima.