
Naime, u istraživanju su analizirani televizijski prijenosi Premiershipa u Ujedinjenom Kraljevstvu, uključujući i reklame na ogradama pored terena, logo na dresovima nogometaša, kao i radija i društvene mreže.
Izbrojano je više od 29.000 poruka o klađenju, što je povećanje od 165 posto u odnosu na prvi vikend takmičenja prošle godine.
Susret između West Hama i Aston Ville sadržao je gotovo 6.500 poruka za kockanje, oko 30 svakog minuta.
29,000 gambling ads in Premier League weekend, says research https://t.co/3lqYtBsk5Y
— BBC News (UK) (@BBCNews) September 27, 2024
Izvještaj pokazuje da su navijači i djeca pod rizikom budući da su izloženi reklamiranju kockanja.
S druge strane, Vijeće za klađenje i igre na sreću, koji predstavlja kockarsku industriju, kritikovao je istraživanje uz ocjenu da ono u osnovi pogrešno razumije i oglašavanje i način kojim je ono strogo regulisano.