Novo istraživanje
0

Prvog vikenda Premiershipa reklamiranje za kockanje uvećano 165 posto

N. K.
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Broj reklama za kockanje tokom utakmica prvog vikenda u engleskom nogometnom Premiershipu gotovo se utrostručio, pokazalo je novo istraživanje, a prenosi BBC.

Naime, u istraživanju su analizirani televizijski prijenosi Premiershipa u Ujedinjenom Kraljevstvu, uključujući i reklame na ogradama pored terena, logo na dresovima nogometaša, kao i radija i društvene mreže.

Izbrojano je više od 29.000 poruka o klađenju, što je povećanje od 165 posto u odnosu na prvi vikend takmičenja prošle godine.

Susret između West Hama i Aston Ville sadržao je gotovo 6.500 poruka za kockanje, oko 30 svakog minuta.

Autori izvještaja Poslovna škola Univerziteta u Bristolu nazvali su pokušaj industrije da se samoreguliše potpuno neadekvatnim i simboličnim.

Izvještaj pokazuje da su navijači i djeca pod rizikom budući da su izloženi reklamiranju kockanja.

S druge strane, Vijeće za klađenje i igre na sreću, koji predstavlja kockarsku industriju, kritikovao je istraživanje uz ocjenu da ono u osnovi pogrešno razumije i oglašavanje i način kojim je ono strogo regulisano.