Real više nije najvredniji nogometni brend na svijetu, velika promjena na vrhu liste
Specijalizovana i relevantna analiza Brand Financea procijenila je vrijednosti svih nogometnih klubova na svijetu, a nakon dugo vremena na vrhu se dogodila promjena.
Po mnogo čemu najveći nogometni klub na svijetu, madridski Real, nije više na čelu pošto ga je s trona skinuo Manchester City koji je od sada najvredniji nogometni brend na svijetu. Razlog tome je rezultat njihovog kontinuiranog uspjeha na engleskom, ali sada i evropskom tržištu.
Prema analizi Brand Financea, vrijednost brenda Manchester Cityja porasla je za 15 posto i sada iznosi 1,29 milijardi funti. Uspon je značio da su prestigli Real Madrid kome je danas procijenjena vrijednost 1,26 milijardi funti, čime je završen četverogodišnji period boravka na vrhu Kraljevskog kluba.
Man City have been named the most valuable football club brand in the world after topping the Brand Finance Football 50 Report for the first time💰
— ESPN UK (@ESPNUK) June 6, 2023
They overtook Real Madrid for top spot 📈 pic.twitter.com/h60XeYwM71
Barcelona je zauzela treće mjesto s procijenjenom vrijednosti 1,185 milijardi funti. Manchester United je četvrti (1,174 mld funti), a Liverpool peti (1,173 mld funti).
Interesantno je da italijanskih klubova nema u prvih 10, što pokazuje koliko je nogomet na Čizmi pretrpio nakon pada, a sve je počelo od Calciopolija. U Top 10 smjestili su se još PSG, Bayern, Arsenal, Tottenham i Chelsea.