Marketinški potez
17

Seria A pokrenula kampanja protiv rasizma, na plakatu nacrtana tri majmuna

N. K.
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Seria A je pod udarom mnogih igrača i klubova u italijanskom nogometu, a i pod lupom svjetske nogometne javnosti zbog učestalih rasističkih ispada na njihovim stadionima pa su odlučili krenuti u borbu s rasizmom plakatima na kojima su nacrtana tri majmuna.

Čelnici lige su povukli marketinški potez kojim će pokazati kako su optužbe neutemeljene pa su pokrenuli kampanju "Ne rasizmu", što je slično onome što je uradio Corriere dello sport.

Naime, sportski dnevnik se protiv rasizma odlučio boriti s velikim naslovom "Black friday" u najavi utakmice između Intera i Rome, odnosno duela dvojice prijatelja i donedavnih saigrača iz Manchester Unitedu - Romela Lukakua i Chrisa Smallinga.

"Svjesno sam odabrao majmune. Zato što mi je tema vezana uz rasizam važna, a u mojoj umjetničkoj viziji majmuni su metafora ljudske rase. To je vraćanje loptice rasistima jer svi potičemo od majmuna. Zato sam nacrtao zapadnog majmuna, azijskog majmuna i crnog majmuna", objasnio je umjetnik Simone Fugazzotto, koje je angažovala Seria A.

Kao i urednik Corriere dello Sporta Ivan Zazzaroni, ispao je neshvaćen jer ljudi su masovno sramotnim nazvali pa izvrijeđali i njega i njegov rad i Seriju A i Italiju.