Trgovački gigant IKEA lansirao novu bocu za vodu u čast Cristiana Ronalda

Video Cristiana Ronalda koji je na konferenciji za novinare pred meč s Mađarskom skolnio dvije boce Coca-Cole pozivajući sve da piju vodu, odmah je obišao društvene mreže i postao viralan nakon nekoliko sati, a i u danima nakon toga vodila se velika polemika zbog njegovog poteza.
Od tog trenutka Coca-Cola je navodno izgubila 4 milijarde dolara na tržišnoj vrijednosti, a konferencije za medije mnogih reprezentacija na Euru pretvorile su se u svojevrsni show.
Neki su igrači slijedili Cristianov primjer, drugi su mu se rugali, a UEFA je na kraju morala intervenisati upozorenjem svim reprezentacijama, istaknuvši da se moraju poštovati njihovi marketinški partneri kao što je Coca-Cola.
U međuvremenu, švedski gigant IKEA lansirao je novu liniju boca za višekratnu upotrebu koje koštaju 1,99 dolara po komadu, naglašavajući da se boca može koristiti "samo za vodu".U kampanji koju su pokrenuli na Instagramu, IKEA je napisala: "Pijte vodu, na održiv način", u znak podrške Ronaldovom odbacivanju pića s visokim udjelom šećera.
IKEA-in marketinški tim dobio je brojne pohvale zbog ovog poteza, te nema sumnje da će zbog same popularnosti Ronalda, njihov potez imati odijeka i ostvariti željeni efekat.