Luigi de Siervo (lijevo)
Seria A je nakon udara kompletne nogometne javnosti prema Italiji i njenim stanovnicima odlučila krenuti u borbu s rasizmom plakatima na kojima su nacrtana tri majmuna, ali i taj potez naišao je na niz kritika i na kraju su se čelnici lige morali izviniti.
Čelnici lige su povukli marketinški potez kojim su željeli pokazati kako su optužbe neutemeljene pa su pokrenuli kampanju "Ne rasizmu", što je slično onome što je uradio Corriere dello sport koji je na svojoj naslovnici s velikim naslovom "Black friday", a uz fotografije Lukakua i Smallinga, najavio utakmicu između Intera i Rome.
Ipak, baš kao i u tom primjeru, takva ideja nije naišla na odobravanje sportske javnosti, a umjetnik Simone Fugazzotto, koje je angažovala Seria A da napravi ideju projekta, kazao je da je svjesno odabrao majmune te da je to način da se vrati "loptica" rasistima.
"Shvatio sam da su neprimjereni", rekao je izvršni direktor Serie A Luigi De Siervo putem saopćenja za medije.
U borbi protiv rasizma, Italijani su u posljednja dva pokušaja samo napravili još težu stvar, barem što se tiče javnosti, a sigurno da ne treba sumnjati da je njihova ideja bila ispravna i čista.
Možda vas zanima
Izbori u FS KS 11. 12.
Pljušte suspenzije uoči izborne skupštine: Ko će birati vlast u sarajevskom nogometu?
Vezani članci