Organizator ovog tradicionalnog takmičenja je marketinška agencija B40.
Timovi se sastoje od 4 igrača na terenu i 3 zamjene, a bit će podijeljeni u 3 konkurencije: do 5. razreda, do 7. razreda i do 9. razreda osnovne škole.
Za ovu priliku, ispred BBI Centra biće postavljen montažni fudbalski teren 24x12 metara sa tribinama.
"Ovo je deseto, jubilarno izdanje takmičenja. U proteklih devet izdanja, na ovom takmičenju učestvovalo je oko 5.000 djece. Pozivamo Vaše čitaoce da dođu ispred ARIA Malla i pogledaju interesantne nogometne mečeve i ostale sadržaje koje smo pripremili", izjavio je organizator takmičenja Gorjan Bilalagić.
Učešće ekipa je besplatno, a svi učesnici su osigurani kod Triglav osiguranja. Najbolje tri ekipe u sve tri konkurencije će osvojiti pehare, diplome i nagrade sponzora.
Projekat su podržali: Bracom, Volkswagen, BH Telecom, Sika BH, Triglav osiguranje, Promo - montažne kuće, Aria Mall, Knap studio, naTURE Bike&Hike i Oxygen. Medijski pokrovitelji su Klix.ba, Hayat TV, Oslobođenje, RSG radio, Antena Sarajevo i scsport.ba.
Svi posjetioci takmičenja, pored zanimljivih mečeva, će imati priliku da pogledaju novi VW Taigo, kao i štand sa sportskom opremom koju nudi Bracom SportShop. Najbolje ekipe će osvojiti nagrade, koje su obezbijedili Bracom i Triglav osiguranje.
Raspored mečeva prvog dana takmičenja, kao i sve ostale inforamacije, možete preuzeti na Facebook i web stranicama takmičenja: www.b40.ba/streetfootball i https://www.facebook.com/B40StreetFootball/.