Vrijeme kada je Ronaldinho "rušio" internet uzastopnim pogađanjem prečke
Nike je napravio pun pogodak odlučivši zaposliti Ronalda de Assisa Moreiru u promociji svojih Nike Tiempo kopački.
Ronaldinho je u tri minute videa žonglirao i nekoliko puta zaredom pogodio prečku, što je potaknulo raspravu koliko je sve to realno, ali svejedno ne oduzima užitak gledanja snimka.
Reklama je postala prvi video koji je prikupio milion pregleda na YouTubeu, što je veliko dostignuće ako se uzme u obzir da 2005. nije bilo globalnog utjecaja Facebooka, Twittera i drugih društvenih mreža.
Nike je deset godina kasnije podijelio video na svom kanalu kako bi obilježio godišnjicu i reklama je trenutno pregledana više od 8 miliona puta.
Već sljedećeg dana osvajač Zlatne lopte se pojavio u novoj Nikeovoj reklami kada se priključio drugim slavnim imenima na startu videa "Awaken the Phantom".