Mag za marketing
17

Kako je Roger Federer odbio ugovor od 10 miliona dolara pa zaradio 600 miliona

K. H.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Švicarski teniser Roger Federer u posljednje dvije godine bilježi fantastične marketinške rezultate i njegovo bogatstvo se gotovo svakodnevno povećava, a evropski mediji otkrivaju priču kako je nekada prvi igrač svijeta odbio ugovor vrijedan 10 miliona dolara od Nikea, nakon čega je zaradio 600 miliona dolara.

Federer je 2018. godine odbio ponudu Nikea da nastave dugogodišnju saradnju i nakon 20 godina raskinuo je ugovor s ovim proizvođačem sportske opreme.

Naime, Nike je imao popunjenu listu tenisera (Serena Williams, Rafael Nadal, Maria Sharapova i Nick Kyrgios) i vodeći se nepisanim pravilom da ne troši više od 10 posto ukupnog prihoda na sponzorske ugovora sportaša, na kraju su odlučili "zaštititi" svoju kompaniju i pustiti Federera da slobodno pronađe novog sponzora.

Švicarac je nakon toga potpisao masovni 10-godišnji ugovor od 300 miliona dolara s japanskom kompanijom Uniqlo, što je tri puta više novca nego što mu je Nike plaćao. I to je samo dio priče.

Ugovor spomenute dvije strane uključivao je dvije jednostavne odluke: sporazum nema klauzulu o odlasku u penziju i Federer će zaraditi 30 miliona dolara i u 46. godini, a ono što je posebno dobro za njega, ovaj dogovor se odnosi samo na odjeću, ne i na obuću.

Roger je u javnosti nastavio nositi Nikeove tene, no ubrzo nakon toga otkrio je marku obuće On Running, s kojom je potpisao još bolji ugovor, kupio je čak i njihove dionice i postao svjetski ambasador te se danas njegov dio u ovoj kompaniji procjenjuje na 300 miliona dolara.

Na kraju, to znači da je Federer na konto odbijanja ponude Nikea od 10 miliona dolara, s druge strane zaradio 600 miliona dolara.