Zvijezda brdskog biciklizma Brandon Semenuk se odlično snalazi u reli automobilu
"Raw 100“ je video format koji prikazuje sportiste u akciji na vizualno impresivan način u 100 sekundi dugom videu, popraćenom samo originalnim zvukom. Nakon šest nastavaka snimljenih na brdskom biciklu, MTB legenda Brandon Semenuk "ubacuje u brzinu više“ i sjeda u reli automobil.
Dvojac je viralnu popularnost stekao 2015. godine kada su objavili svoj prvi video, da bi potom nastavili objavljivati nove uratke svake godine.
Za njihov najambiciozniji projekat do sada Semenuk, njegov suvozač John Hall i Walker otputovali su do zabačenih, neasfaltiranih cesta u Montpellieru (Quebec, Kanada).
Kada nije zauzet ispisivanjem historije na Red Bull Rampageu (vlasnik je rekordne četiri titule), gradnjom kreativnih staza na takmičenju Red Bull Joyride 2022 ili pretvaranjem napuštenih rudnika u vrhunske biciklističke kampove, 30-godišnji Semenuk gradi ime na sjevernoameričkoj reli sceni.
Od 2010. godine i svoje prve reli trke, Semenuk je sakupio pet pobjeda u Kanadskom reli prvenstvu (CRC) i par titula na Sjevernoameričkom reli kupu (NARC).
"Brandon je veoma smiren, proračunat vozač koji izuzetno brzo razmišlja i zna kako iz automobila izvući maksimum“, objašnjava veteran relija Hall, rođen u Velikoj Britaniji.
Prošle godine Semenuk se uz timskog kolegu i takođe svestranog sportistu - Travisa Pastranu - takmičio za američki tim Subaru Motorsportsa. Bio je treći u ukupnom poretku Nacionalnog vozačkog prvenstva (ARA), te je sa četiri pobjednička postolja i pobjedom zaključio sezonu Cooper Tire Oregon Trail relija.
Semenuk i Hall su se žestoko borili preko 600 kilometara (u 18 etapa makadama i ceste) kako bi izborili prednost od svega 23 sekunde ispred Pastrane i njegovog suvozača Rhianona Gelsomina, u jednoj od njegovih najtežih trka ikad.
"Trka je počela u vlažnim uslovima, s izuzetno skliskim putevima i rizičnim spustovima - što sve ide Brandonu na ruku. Znali smo da ćemo imati prednost sve dok ostanemo fokusirani i budemo vrhunski vozili. Prvi dan smo završili sa 35, a drugi sa 24 sekunde prednosti u odnosu na Travisa. Subaru je zauzeo sva tri mjesta na pobjedničkom postolju, a Brandon i ja smo bili prvi u Oregonu te treći u ukupnom poretku prvenstva“, kaže Hall.