Odabrano dvadeset učesnika Coke Summership programa
Coca-Cola HBC B-H Sarajevo odabrala je dvadeset učesnika jedinstvenog programa ljetne prakse, Coke Summership 2016.
Coca-Cola HBC B-H Sarajevo odabrala je dvadeset učesnika jedinstvenog programa ljetne prakse, Coke Summership 2016.
Mnogi su vjerojatno već čuli za priču o jednoj limenci Coca-Cole koja je ratne 93. godine zauvijek povezala troje Sarajlija: Amelu, Adaletu i Harisa. Njih troje je, jedne proljetne večeri, na trenutak zaboravilo na rat, ranjavanje i glad, i drugarski uživalo u okusu omiljenog pića u improviziranoj kino sali dobrinjske bolnice. Trenutak koji će pamtiti zauvijek, probudio je veliku želju da se okupe opet. I jesu. Ovaj put u pravom kinu i uz dovoljno Coca-Cole za svakoga od njih.
Jedna limenka Coca-Cole i topla proljetna noć. Troje mladih Sarajlija, neznanci jedni drugima, svako sa svojom ranom na duši i tijelu prvodi još jednu noć u improvizovanoj bolnici u sarajevskom naselju Dobrinja. Ipak, ta noć postaje posebna, jer Amela, Haris i Adaleta podijelit će zajedno jedno nezaboravno iskustvo.
Dok traje proces selekcije aplikacija za prvi Coca-Colin ljetni program studentske prakse u Bosni i Hercegovini, 28-godišnji pripravnik Kenan Ćatović nestrpljivo čeka dan kada će se upoznati sa dvadeset studenata odabranih da budu dio Coke Summership programa i koji će imati priliku da rade u toj velikoj kompaniji.
Dok sve više potrošača sve manje konzumira gazirana pića, kompanije poput Coca-Cole i Pepsija svoju pažnju opravdano skreću na najmanje očekivano piće – vodu.
Ponovno brendirana limenka Coca-Cola Zero na policama prodavnica u Velikoj Britaniji bit će od kraja juna. U marketinšku kampanju i podsticanje potrošača je uloženo više od 12 miliona eura.
Naučnici su konačno pronašli objašnjenje zašto većina ljudi misli da je Coca-Cola ukusnija iz staklene, nego iz plastične flaše.
Kompanija Coca Cola privremeno je obustavila proizvodnju u tri pogona u Indiji zbog slabije prodaje.
Nova kampanja "Taste the feeling" dio je nove globalne strategije "Jedan brend", a na jučerašnjem ekskluzivnom predstavljanju uživali su i brojni gosti
Danas je u sarajevskom kinu Meeting Point održano svečano potpisivanje ugovora o nastavku saradnje Sarajevo Film Festivala i Coca-Cole.