U subotu održan dm beauty academy - dan posvećen ljepoti
Najveći lanac drogerija u BiH, dm drogerie markt već četvrtu godinu zaredom upriličio je beauty academy u Sarajevu.
Najveći lanac drogerija u BiH, dm drogerie markt već četvrtu godinu zaredom upriličio je beauty academy u Sarajevu.
Danas je ulicama glavnog grada prodefilovala kočija sa djevojkama obučenim u princeze koje su privukle veliku pažnju naših sugrađana, baš kao i prinčevi koji su na bijelim konjima pozirali ispred Sarajevo City Centra.
Najveći lanac drogerija u BiH, dm drogerie markt danas je u Sarajevu na konferenciji za medije u hotelu Europe predstavio rezultate poslovanja i aktivnosti koje su obilježile poslovnu godinu 2014./15.
U okviru kampanje „Lijepa, jer to želim!” dm i partneri kreirali su i ove godine nove make up trendove u kojima će sve dame pronaći inspiraciju za svoj jesenski look.
Kompanija dm drogerie markt u toku juna i jula ove godine realizovala je kampanju "Djeca sunca", koja je imala za cilj informisati i educirati javnost o pravilnoj zaštiti kože od štetnog uticaja sunca i o važnosti redovnih dermatoloških pregleda.
U okviru kampanje "Kosa kakvu želim“, dm je nadogradio postojeću mobilnu aplikaciju koja od sada, uz standardne sadržaje, nudi mogućnost testiranja različitih nijansi boja za kosu.
Ljeto je stiglo i veliki broj osoba maksimalno uživa u toplim danima i ljetnim radostima. Međutim, često izlaganje suncu bez adekvatne zaštite ostavlja vidljive tragove na koži i dovodi do kožnih oboljenja, crvenila, isušivanja, a statistike pokazuju da je sve veći broj osoba oboljelih od melanoma kože.
Najveći lanac drogerija u BiH, dm drogerie markt i ove godine realizuje kampanju "Djeca sunca" koja ima za cilj informisati i educirati javnost o pravilnoj zaštiti kože od sunca i prevenciji kožnih bolesti.
Učenici osnovnih škola u Bosni i Hercegovini učestvovali su u Facebook nagradnom takmičenju koje je kompanija dm realizovala tokom februara kao uvod u kampanju "Veseli zubići".
Briga o oralnom zdravlju u Bosni i Hercegovini daleko je ispod one na svjetskom nivou, dok smo u Evropi jedna od zemalja sa najnižim stepenom brige o oralnoj higijeni. Zbog toga je potrebno poslati poruku o važnosti adekvatne dentalne njege i zdravlja usne šupljine.