Britansko istraživanje: Dijete za mjesec izgubi interesovanje za novu igračku
Istraživanje koje je provela fondacija The British Heart otkrilo je koliko vremena treba djeci da im potpuno dosadi nova igračka.
Istraživanje koje je provela fondacija The British Heart otkrilo je koliko vremena treba djeci da im potpuno dosadi nova igračka.
Sa tržišta BiH povlače se četiri električne kvarcne grijalice, od kojih se dvije i uništavaju, jer predstavljaju opasnost od požara i opekotina, a onima koji su kupili jednu od ovih grijalica, preporučuje se da je odmah prestanu koristiti.
Svačije djetinjstvo je obilježeno omiljenim igračkama, a s obzirom na različito vrijeme i one su iste takve. Sigurno je to da svaka od njih ima sentimentalnu vrijednost kada odrastemo, ali također, većina njihovih originalnih verzija je dostigla veliku materijalnu vrijednost.
Novi brend drvenih igračaka KUIKO KOIKU nastao je prije tri mjeseca u Sarajevu. Idejni tvorci ovog brenda je umjetnički dvojac Ena Mulavdić i njen suprug Ebrahim Mohammadian.
Čak ni iskusni vlasnici ne mogu predvidjeti kako će kućni ljubimci reagirati na novu dječiju igračku.
Bečki mališani su i ove godine u posebnoj bolnici mogli liječiti svoje plišane igračke.
FK Željezničar pred utakmicu sa FK Mladost pokrenuo je humanitarnu akciju “Jedan navijač, jedna igračka” u kojoj su navijači Plavih prikupili više od 3.500 igračaka.
Otvorena je prva biblioteka igračaka u Visokom, u Javnoj ustanovi za predškolski odgoj i obrazovanje. To je druga biblioteka ovog tipa u Bosni i Hercegovini, javljeno je iz gradske pres-službe Visokog.
Stručnjaci s univerziteta u Toledu su utvrdili da igračke mogu kočiti razvoj djeteta te da se djeca s manje igračaka više igraju, kreativnija su i lakše se fokusiraju na zadatke i igru.
Osmogodišnji dječak koji na svom kanalu na YouTubeu govori o igračkama za godinu dana je zaradio 22 miliona dolara te je najveća zvijezda ovog videoservisa uzimajući u obzir zaradu.