Goody organizuje druženje sa influenserima uz vrijedne nagrade
Be Goody događaj koji će se u utorak održati u prestižnom Malak Regency hotelu u Sarajevu, okupit će najbolje influensere i brendove Bosne i Hercegovine.
Be Goody događaj koji će se u utorak održati u prestižnom Malak Regency hotelu u Sarajevu, okupit će najbolje influensere i brendove Bosne i Hercegovine.
Čak i kada si velika Instagram zvijezda, ne možeš dobiti besplatan sladoled kod Joea Nicchija, jednog od najpoznatijih prodavača sladoleda u Los Angelesu.
Instagram influenserica Lori Faith željela je promijeniti frizuru te je između ostalog željela izbijeliti kosu. Kada ju je poslije izbjeljivača počela češljati, kosa joj je počela spadati s glave.
Prema obrađenim podacima koje su dostavili kantonalni porezni uredi, do sada je 212 osoba ostvarilo prihode iz inozemstva, izvršilo uplatu poreznih obaveza u iznosu od 909.177 KM, potvrđeno je za Klix.ba u Poreznoj upravi Federacije BiH.
Atraktivna Kristen Leo mlada je aktivistica koja živi i radi u Ateni, a na društvenim mrežama zalaže se za ekologiju i bori za prava životinja.
Catalin Onc i Elena Engelhardt iz Njemačke oslanjaju se na finansijsku pomoć njegove majke kako bi mogli putovati svijetom i svoje avanture dijeliti na Instagramu. Ova je izjava razljutila mnoge, pogotovo nakon saznanja da Catalinova majka radi dva posla kako bi im ovo omogućila.
Za neke su Černobil i Pripjat mjesta velike historijske katastrofe, a za druge prilika da zarade "lajk više". Influenseri iz svih dijelova svijeta ugledali su priliku i uhvatili je objeručke te su posjetili Ukrajinu i pozirali za Instagram fotografije.
Društvene mreže danas su postale ozbiljan i unosan posao na kojem influenseri razvijaju svoja poslovna carstva.
U američkim medijima objavljena je priča koja pokazuje da biti influenser i nije tako lagan posao. Najbolji primjer je slučaj 18-godišnje influenserke Arii koja ima 2,6 miliona pratilaca, za koje se nadala da će biti kupci brenda odjeće koju je reklamirala.
Većina korisnika interneta ne vjeruje onome što influenseri objavljuju na društvenim mrežama, pokazali su najnoviji rezultati istraživanja globalne medijske agencije UM.