Odgađanje poslova potiče kreativnost
Odgađanje neizbježnih zadaća ne smatra se pozitivnom osobinom, no američki naučnici nedavno su ustanovili da otezanje može imati i pozitivan učinak na krajnji ishod, jer neke ljude čini kreativnijima.
Odgađanje neizbježnih zadaća ne smatra se pozitivnom osobinom, no američki naučnici nedavno su ustanovili da otezanje može imati i pozitivan učinak na krajnji ishod, jer neke ljude čini kreativnijima.
Slađana Ujić iz Gučeva kod Rogatice, prva je žena iz BIH koja je prije dvije godine dobila nagradu za kreativnost u ruralnom životu.
Prezentacija predmeta napravljenih od elektroničkog i električnog otpada, u okviru Evropske sedmice za smanjenje otpada u Kantonu Sarajevo (EWWR), održana je danas u prostorijama Osnovne škole Aleksa Šantić u Sarajevu.
Na prvom jesenjem sajmu kreativaca u Banjaluci, predstavilo se oko 20 izlagača, a moglo se kupit sve od ručno rađenog nakita, slika, antikviteta, dekoracija, preko prirodne kometike i tradicionalnih instrumenata, pa sve do odjeće.
Centar za edukaciju mladih (CEM) iz Travnika pokreće program "Kreativni park", koji će građanima Travnika omogućiti susrete sa renomiranim umjetnicima iz zemlje i regije.
Adnan Hajrulahović Haad jedan je od najuspješnijih bh. modnih dizajnera. Zahvaljujući svojoj kreativnosti već blizu deceniju i po uspješan je na modnoj sceni u BiH. Posljednjih nekoliko godina dizajnira sportsku opremu.
U kreativnoj produkciji FAMA Metodologije i "Kulture sjećanja" Galerija 11/07/95 uz finansijsku podršku Ambasade Ujedinjenog Kraljevstva u BiH 10. jula će biti predstavljena online verzija edukacijskog paketa "Škola znanja: Srebrenica - mapiranje genocida i post-genocidno društvo" na www.famamethodology.net.
Volontiranje je aktivnost u kojoj dm potpuno podržava svoje zaposlenike donirajući im jedan radni dan koji umjesto na radnom mjestu mogu provesti u društveno korisnim projektima. U današnjoj akciji učestvovalo je 15 dm-ovih volontera, a volontiranje je obuhvatilo druženje s djecom uz zajedničko kreativno uređenje dvorišta za igru.
Kako funkcionišu veliki brandovi? Šta je presudno u komunikaciji sa potrošačima? Kako kreirati sadržaje koji pokreću emocije? Da li je nastupila digitalna era komuniciranja? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja iz oblasti brandiranja, marketinga, medija i komuniciranja ponudit će vodeći regionalni i svjetski eksperti kroz bogat cjelodnevni program Branding konferencije, koja će 12.06. otvoriti vrata Vijećnice za sve eksperte i zaljubljenike u marketing i brandiranje.
Mnoge moderne kancelarije, naročito one u kojima je na snazi kreativni rad, veoma su površne kada je u pitanju način oblačenja ili takozvani dress code. Farmerice i majice su obično više korištene od prigodne kravate i odijela te haljine sa štiklama.