Iz Nissana stiže električni model baziran na Renaultovom Twingu
Nissan namjerava 2026. godine predstaviti električni model baziran na Renaultovom Twingu, piše Auto Express.
Nissan namjerava 2026. godine predstaviti električni model baziran na Renaultovom Twingu, piše Auto Express.
Simpatični Twingo iza sebe ima više od 30 godina staža u tri generacije. Međutim, aktuelni model Twinga u električnom izdanju, Renault počinje sklanjati s bitnih evropskih tržišta, pripremajući ga za penziju. Nasljednik stiže 2026. godine, u novoj ulozi, vraćajući se dijelom svojim korijenima.
Renault će novi električni model Twingo proizvoditi u postrojenju smještenom u Novom Mestu u Sloveniji.
Njemački proizvođač je prekinuo pregovore s Francuzima, što znači da će sada možda morati samostalno raditi na razvoju vlastitog pristupačnog električnog vozila. Renault će nastaviti s projektom električnog Twinga, čija bi prodaja trebala krenuti 2026. godine.
Prosječna cijena električnog vozila u Evropi dvostruko je veća nego u Kini. Evropljani moraju hitno reagovati ili će im kupce sve više uzimati Kinezi. Njemački gigant bi mogao sarađivati s Renaultom u razvoju jeftinog električnog automobila od 20.000 eura.
Novi Twingo će imati potrošnju energije od 10 kWh na 100 pređenih km, što bi bilo 50 efikasnije od sadašnjih malih elekričnih modela u Evropi. Proizvodit će se takođe u Sloveniji, a Renault planira da ga ponudi po cijeni nižoj od 20.000 eura prije subvencije.
Fan pjevačice Shakire odlučio je iz Italije otputovati za Španiju kako bi mu se ona potpisala na dio njegovog Renaulta Twinga.
Renault pokreće interaktivnu kampanju "Reinvent Twingo" te poziva javnost da uz pomoć umjetne inteligencije stvori vlastitu verziju Twinga. Digitalne kreacije javnosti francuska marka će potom iskoristiti za stvaranje pravog konceptnog automobila.
Twingo Urban Night sa sobom donosi posebne 16-inčne aluminijske felge i zanimljive aplikacije po karoseriji.
Na mnogim tržištima subkompaktni automobili, u Evropi poznati kao B-segment ili supermini automobili, umiruća su vrsta. Svakako, u nekoliko zemalja Starog kontinenta to su i dalje dominantne vrste novih vozila, ali postoje mnogi regioni u kojima su mali krosoveri nova norma za potrebe gradske vožnje. Sa otprilike 2,25 miliona prodanih primjeraka u 2020. godine, B-segment je nešto za što su proizvođači u Evropi, ipak, i dalje zainteresirani.