Dream night uz novu espresso kafu Dream
Protekle sedmice održana je prva promocija i degustacija espresso kafe Dream, u ljetnoj bašti caffe bara Freddo u Zenici, gdje su ljubitelji espresso kafe mogli uživati u notama najkvalitetnijih zrna kafe.
Protekle sedmice održana je prva promocija i degustacija espresso kafe Dream, u ljetnoj bašti caffe bara Freddo u Zenici, gdje su ljubitelji espresso kafe mogli uživati u notama najkvalitetnijih zrna kafe.
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak iz Visokog, čuvar bh. tradicije, predstavila je novi web portal www.bosanskakuhinja.ba. Cilj pokretanja portala je promovirati bosansku kuhinju kao takvu, i u digitalnoj formi predstaviti ono najbolje od, kako je mnogi nazivaju, "Francuske kuhinje Balkana".
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. angažirala je, u okviru projekta Vispak Promo tim, 15 studenata iz cijele Bosne i Hercegovine koji će, radeći do kraja ove godine za kompaniju, sticati nova znanja i zarađivati za finansiranje troškova studija.
Domaća kompanija Vispak je a Coffe Festu u Sarajevu ekskluzivno predstavila novu espresso premium kafu "Dream", napravljenu od posebno odabrane mješavine najkvalitetnijih sorti kafe.
Bosanska kafa dobila je svoju instant verziju. Vispak Visoko lansirao je na tržište novi proizvod branda Zlatna džezva – Sad pa sad.
Prvi put u historiji marketinškog tržišta, bh. kupci učestvuju u kreiranju imena, dizajna i himne budućeg ćejferskog proizvoda. Idejni ćejferski proizvod je novi proizvod kompanije Vispak u kategoriji kafe (2u1 i 3u1) ali napravljen po želji kupaca.
Na današnji dan prije osam godina okončana je jedna od najznačajnijih akvizicija u sektoru proizvodnje hrane u Bosni i Hercegovini.
Takmičenje mladih inovatora koje je organizovala kompanija Vispak d.d. Visoko u saradnji sa Munja Inkubatorom i najvećom info platformom za mlade u BiH - Hocu.ba, protekli vikend završeno je svečanim uručenjem certifikata i proglašenjem najboljih.
Prije mjesec dana kompanija Vispak objavila je poziv na izazov u kojem su mogli učestvovati mladi inovatori od 18 do 25 godina te ponuditi idejna rješenja za dva poslovna slučaja: "Zlatna džezva - prenesi tradiciju" i "Vispak kikiriki - zabava bez granica".
"Vispak Innovation Challenge“ je prvo takmičenje ovakvog tipa u Bosni i Hercegovini koje pokreće bosanskohercegovačka kompanija Vispak u saradnji sa Munja Inkubatorom i najvećom info platformom za mlade u BiH - Hocu.ba. Riječ je o takmičenju u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva, a za cilj ima okupiti mlade inovatore od 18 do 25 godina koji mogu ponuditi rješenja za određene izazove iz različitih aspekata djelovanja.