Wiener PI Tech: Prvo osiguranje u BiH za tehnološke stručnjake
Wiener osiguranje VIG predstavlja PI Tech osiguranje, program koji nudi sveobuhvatnu zaštitu za tehnološke kompanije suočene sa rizicima u svakodnevnom poslovanju.
Wiener osiguranje VIG predstavlja PI Tech osiguranje, program koji nudi sveobuhvatnu zaštitu za tehnološke kompanije suočene sa rizicima u svakodnevnom poslovanju.
Wiener osiguranje i ove godine nastavlja svoju tradiciju društvene odgovornosti, donirajući sredstva različitim institucijama i organizacijama koje djeluju u područjima humanitarnog rada, kulture, sporta i obrazovanja.
Zdravlje je najvrijedniji dar koji imamo, a kada se suočimo sa ozbiljnim zdravstvenim problemima, želimo biti sigurni da smo odabrali najbolji mogući način liječenja.
Program korporativnog volontiranja Social Active Day, koji je Vienna Insurance Group pokrenula 2011. godine, u Wiener osiguranju VIG uspješno se sprovodi već osmu godinu zaredom.
U nekoliko proteklih godina, vrijeme novogodišnjih praznika postalo je i vrijeme ne samo za slavlje već i za širenje dobrote kroz donacije.
Wiener osiguranje Vienna Insurance Group već sedmu godinu za redom organizuje "Social Active Day" u sklopu kojeg zaposlenici učestvuju u zajedničkoj aktivnosti korporativnog volontiranja.
U fokusu nove kampanje Wiener osiguranja VIG, koja je usmjerena na brigu o ženskom zdravlju, je pitanje koje svi često postavljamo - "Šta ako?" i po kojem je Wiener u zadnjih nekoliko godina postao prepoznatljiv.
Vienna Insurance Group uručila je Wiener osiguranju Günter Geyer nagradu za društvenu osviještenost.
Superbrands Worldwide, najveći svjetski nezavisni arbitar za brendiranje, dodijelio je Wiener osiguranju VIG titulu Superbranda, što je potvrda za visoki kvalitet i pouzdanost proizvoda ili usluga.
Već deset godina BalCannes, najveće regionalno takmičenje kreativnosti, radi na ujedinjavanju tržišta regiona, a najkreativnije agencije iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore šalju najbolje primjere kampanja kako bi ih ocijenili vodeći stručnjaci reklamne industrije, medija i oglašivača.