Arapovićeva kampanja neodoljivo podsjeća na reklamu proizvoda za čišćenje i hit je na internetu
Naime, Arapović u bijeloj košulji s prekrštenim rukama poručuje "Očistimo zemlju" što neodoljivo podsjeća na poznato lice marketinške kampanje proizvoda za čišćenje "Mr. Cleana". Sličnost se, osim u položaju tijela i bijeloj košulji, ogleda i u sloganu, koji u svom nazivu ima upravo "čišćenje".
Posted by Adis Arapović on Monday, September 5, 2022
No, ljude je na društvenim mrežama šokiralo i ono što je Arapović napisao.
"Ja sam Adis. Otac dvoje djece. Djevojčica i dječak. Dvije godine razlike. Pubertet. TikTok. Dva smo svijeta. Samo daj. Dajem koliko može. Ujedno i suprug. Žena bolja od mene. U svemu. I drago mi. Zajebano. Ali ti si glava porodice. Namiri djecu. Namiri ženu. Pa sam brat. Stariji. I sin. Jedini. Trči materi. Prati sestru. I dajdža si. Ispoštuj. Tetak si. Ispoštuj. Raja. Moramo pravit stranku. Zeleni. Nemoš stić. Stigo. Neš se prijavit. Prijavio. Nema ljudi. Ima. Nemaš para. Nemam. I evo. Kandidat. I još četeres. Zelenih. I još dvjesta. Države. Mladost. Obraz. Naprijed. Ako vam je dobro. Onda ništa. Hoćeš drugačije. Izvoli", napisao je Arapović u svojoj objavi.
Ako ignorišemo činjenicu da ni u jednom jeziku ovoliko interpukcijskih znakova nema nikakvog smisla niti su ikada u ovom obimu bile dio lijepog umjetničkog izričaja, i dalje ostaje nejasno ono najvažnije - kakvu je političku poruku Arapović htio poslati?!
Isto su primijetili i korisnici društvenih mreža, koji su ga ismijali jer se u objavi žali na svoj život te zbog samog stila pisanja.
"Pismena zadaća na temu 'teško je'. 3. razred osnovne škole", jedan je od komentara.
Dragan Bursać poručio je: "Čovjek bio na budžetu četiri godine i ne može preživjeti. A pa dobro, po budžet onda. To je primarno".
Osim Adisa, ismijan je u velikoj mjeri i Mirsad Hadžikadić zbog slogana "Vjeruj" koji umnogome asocira na religijsku poruku, a ne političku te se ljudi šale da će mu biti potrebno vjerovanje u čudo kada je riječ o izbornom rezultatu.