Branković o povratku u politiku: SDA je procijenila da iskusan čovjek treba biti na ovoj poziciji
Na naše pitanje otkud to da se vrati u politiku, Branković ističe da je sve vrijeme bio član SDA s direktnijom i manje direktnom uključenošću u stranačke aktivnosti.
"Bio sam član SDA bez obzira na to što se dešavalo posljednjih 10 godina. Rukovodstvo je procijenilo da iskusan čovjek treba biti angažovan na ovoj poziciji. Strukture u SDA su procijenile i predložile mene za tu poziciju. Ništa ni senzacionalno ni spektakularno. Jedna uobičajena procedura", zaključio je Nedžad Branković.
Branković, inžinjer građevinarstva i doktor tehničkih nauka u oblasti saobraćaja i komunikacija, poručuje kako proteklih 10 godina nije bio prisutan u institucijama koje se bave upravljanjem projektima izgradnje cesta i autocesta, i kako zbog toga nema puno detalja o onome što je do sada urađeno, odnosno o onome što nije urađeno.
"Gledajući sa stručne strane, čini mi se da je bilo prostora oko ispravnijeg programiranja, planiranja jedne druge dinamike izgradnje, na kraju krajeva i s tog troškovnog aspekta", kazao je Branković.
Naveo je kako smatra da institucije Bosne i Hercegovine, koje upravljaju projektima, trebaju pronalaziti iskustva i poteze zemalja koje su posljednjih 10 godina izgradile mnogo kilometara i da to poredi s praksama i modelima koji su u BiH važeći u vođenju tih projekata.
Upitan šta će biti u fokusu njegovog rada u predstojećem mandatu, Branković odgovara kako su po kapacitetu ovlaštenja zamjenika ministra dimenzionirana u okviru Zakona o Vijeću ministara i ministarstava.
"Bez obzira na mali obim ovlaštenja zamjenika ministra, ja cijenim da u okviru kompetencija i stručnih znanja kojima ja raspolažem mogu doprinijeti unapređenju rada u ministarstvu, normalno uz potpunu saradnju s ministrom prometa i komunikacija i cijelom strukturom uposlenih", rekao je Branković.
Smatra kako u okviru ustavnih nadležnosti ministarstva može unaprijediti ukupan transportni sistem u BiH, jer je, kako kaže, oblast transporta i komunikacije veoma korespondentna sa zemljama u susjedstvu i sa svim odredbama evropske transportne politike.
"Transportna politika je jedan od važnih instrumenata u pripremi države BiH u svim fazama evropskih integracija, od pretpristupnih, kohezionih i svih ostalih faza za razvoj transportnog sistema", cijeni novoimenovani zamjenik ministra Branković.
Upitan da li će kao vlasnik dvije privatne firme koje se bave projektovanjem u oblasti infrastrukture biti u potencijalnom sukobu interesa, Branković odgovara da još uvijek nije preuzeo dužnost.
"Nemojte imati brige da od dana preuzimanja s formalne strane neću biti ni u potencijalnom sukobu interesa", kazao je Branković.
Na procese koji su vođeni protiv njega gleda kao na posljedice jedne strahovite kampanje koja je, kako kaže, vođena protiv njega.
"Sudovi su na osnovu činjeničnih stanja rekli svoje. Činjenica je da sam u posljednjem predmetu, vezanom za Energopetrol bio ministar prometa i komunikacija. Energopetrol nema nikakve resorne veze s tom funkcijom. Problem je što u našoj javnosti niko ne prezentira istinite činjenice i nikoga ne interesuju, tako da sam i ja prestao objašnjavati, jer to nikoga ne zanima. Što se mene tiče, institucije su rekle svoje i to je jedino što je istina", istakao je Branković za Klix.ba.