Centrotrans: GRAS nema kapacitet da vrši prijevoz u KS, sami su krivi za loše stanje u preduzeću
"Kompanija Centrotrans kao kompanija sa višedecenijskim iskustvom u prijevozu putnika smatra da je KJKP GRAS bitan segment javnog prijevoza u Kantonu Sarajevo i ima značajnu ulogu, ali nema ljudskih, materijalnih niti organizacionih kapaciteta da može jedini vršiti prijevoz u Kantonu Sarajevo. U EU ne postoji grad u kome samo jedan prijevoznik, kao što to želi KJKP GRAS, obavlja sve vrste prijevoza u gradu i prigradskim naseljima. Centrotrans nije uzročnik stanja u kojem se nalazi KJKP GRAS, već način rada pomenute kompanije, odnos prema putnicima i nedomaćinski odnos, kao i poslovanje koje je prouzrokovalo milonske gubitke, neplaćene poreze, doprinose KJKP GRAS", navode iz Centrotransa.
Ističu da oni, s druge strane, mogu kvalitetno, odgovorno i uredno pružiti prijevoznu uslugu koju obavljaju već punih 70 godina. Demantovali su i navode GRAS-a da je Centrotrans suvlasnik firme koja se javlja na tendere koje raspisuje GRAS, kao i bilo kakvu vezu s načinom raspisivanja tendera i načinom ispunjavanja uslova za prijavljivanje.
"Smatramo da Ministarstvo saobraćaja i KJKP GRAS trebaju preispitati i utvrditi zašto neko može oboriti tender ako je tenderska procedura provedena u skladu sa zakonom i tenderskim uslovima. Centrotrans svoju poslovnu politiku i aktivnost bazira na vlastitom radu i rezultatima tog rada. Vozno i drugo osoblje Centrotransa su posvećeni korisnicima usluga i čine sve da oni budu zadovoljni. Do danas Centrotransu nikada niko nije poklonio niti jedan fening, a kamoli vozilo ili kontingent vozila kao GRAS-u. S obzirom na to da nikada nismo ništa dobili, već smo u kupovinu vozila ulagali vlastita sredstva, prema istima se odnosimo domaćinski i održavamo ih na visokom nivou", dodaju iz Centrotransa.
Navode da je Kantonalni sud u Sarajevu 2005. godine donio presudu da je 12 linija koje je Ministarstvo saobraćaja KS dalo GRAS-u nezakonito odobreno, a da navedeno ministarstvo nije u cijelosti provelo tu presudu, već je GRAS-u omogućilo da i dalje bez licence, odobrenja i ovjere redova vožnje nezakonito održava linije, čime se pričinjava znatna materijalna šteta kompaniji Centrotrans.
"Kompanija Centrotrans podržava svaku aktivnost KJKP GRAS koja je usmjerena na suzbijanje nezakonitog rada i djelovanja bilo kojeg društva ili privrednog subjekta i nadamo se da će prvo ukazati na svoj nezakoniti rad, a onda ukazati na druge koji isto tako nezakonito rade. Prijevoz na području općine Stari Grad koji je uspostavljen od 5. novembra 2018. godine uspostavljen je na osnovu odluke Općine Stari Grad, načelnika Općinskog vijeća, a koja se odnosi na rješavanje problema prijevoza na području općine, kao i mnogobrojnih zahtjeva stanovnika koji imaju potrebu za ovom vrstom usluge", zaključili su iz Centrotransa.
Podsjećamo, Uprava i Sindikat GRAS-a u utorak su organizovali konferenciju za medije na kojoj su, između ostalog, rekli da su godinama spriječeni da nabave nova vozila i građanima pruže adekvatan prijevoz te da je to rezultat dugogodišnjeg i planskog uništavanja GRAS-a zbog interesa privatnog prijevoznika koji je preuzimanjem linija počinio krađu. Iz Uprave su poručili da će za sva nezakonita i nelegalna djelovanja i radnje odgovarati svi koji su u njima učestvovali te da je pravni tim sačinio prijave protiv odgovornih u ovom slučaju. Još jednom su uputili apel Vladi KS da pokuša spasiti GRAS, a u suprotnom su najavili štrajk.
Iz Općine Stari Grad su naveli kako je Centrotransu odobreno preuzimanje linija jer minibuski prijevoz ne funkcioniše već tri godine, zbog čega su građani bili prisiljeni koristiti usluge taksi vozila, pješačiti ili se snalaziti na druge načine na putu do posla, škole, ljekara...