"Statistika pokazuje da preko 80% krivičnih djela u KS počini stotinjak osoba koje su već deceniju i duže poznata policiji. Oni su višestruki povratnici u kriminal, i svejedno slobodno haraju našim ulicama. Problem je u političkoj kulturi koja decenijama ne čini ništa po ovom pitanju. To upravo ima za posljedicu da jedna tako tolerisana i neadekvatno kažnjena manjina, koja uslovne kazne ili sudske nagodbe shvata kao dozvolu, pa čak i ohrabrenje za nastavak bavljenja kriminalom, nastavlja nesmetano maltretirati građanke i građane Sarajeva", kazao je Dennis Gratz, predsjednik Glavnog odbora Naše stranke.
Ukoliko oni koji su direktno odgovorni za sigurnost u Sarajevu ne budu smijenjeni, Naša stranka će pokrenuti proceduru za smjenu Vlade Kantona Sarajevo zajedno s premijerom Konakovićem zbog neodgovornog odnosa, inertnosti i manjka strategije u borbi protiv rastućeg stepena kriminaliteta.
"Počinioci krivičnih djela prolaze nekažnjeno, a vlast ne preduzima nikakve preventivne mjere. Premijer Konaković po ko zna koji put u protekle dvije godine ponavlja kako će se pozabaviti ovim problemom, dok stanje na ulicama dokazuje sasvim suprotno", navode u saopćenju iz Naše stranke.
Dodaju da je Naša stranka 14.9.2016. uputila prijedlog izmjena i dopuna Krivičnog zakona Federacije BiH, u kojem će u narednom periodu biti više riječi.
"Jedna od najvažnijih izmjena koju predlažemo je ponovno uvođenje kazne doživotnog zatvora, ali i radikalno pooštravanje krivičnih sankcija, posebno za počinioce kapitalnih krivičnih djela, što sinošnje dvostruko ubistvo automobilom zasigurno jeste. Postoje, nažalost, ljudi u našem društvu koji na slobodi predstavljaju stalnu prijetnju i oni moraju trajno biti sklonjeni sa naših ulica. Također smo uputili inicijativu za izmjene Zakona o osnovama sigurnosti saobraćaja na putevima u Bosni i Hercegovini kojim smo zatražili oštrije krivične sankcije, ali i na nivou lokalne uprave preko nasih vijećnika smo tražili odgovor od Ministarstva saobraćaja KS po pitanju sigurnosti te upozoravali da nema dovoljno video-nadzora na ključnim raskrsnicama, nema ograničenja brzine, semafori nisu dovoljno vidljivi, rad saobraćajnih patrola nije dovoljno efikasan, a glavne saobraćajnice su oštećene. Očekujemo da će parlamentarne većine na svim razinama vlasti, pod pritiskom javnosti, konačno dopustiti da se o ovim pitanjima raspravlja i da se isto stavi na dnevni red nadležnih zakonodavnih tijela. Podvucimo crtu i tražimo ostavke već danas", zaključio je Gratz.