"Tender se odnosi na nabavku minibusa za KJKP GRAS i ta procedura traje od početka 2016. godine", rekao je Sarajlija.
Na pitanje kada i zbog čega je došlo do problema, rekao je kako firma Sejari pokušava ravnopravno učestvovati na tenderima, što im nije dozvoljeno.
"Na početku je bilo desetak tehničkih karakteristika zbog kojih su nas eliminirali. Nismo mogli učestvovati, a kada smo učestvovali ponuda nam je bila odbačena kao neodgovarajuća. Naša vozila su napravljena prema svim evropskim direktivama i ako se mogu voziti u Italiji, Njemačkoj, Bugarskoj ili Rumuniji, zašto onda ne bi mogla i u Sarajevu?", rekao je.
Dodao je kako je model koji je firma Sejari ponudila jedan od najboljih modela te kako ova firma samo traži priliku za ravnopravno učestvovanje.
"Krajem 2016. smo dobili tender i naravno da ga mi nećemo rušiti. Taj tender je srušio drugi ponuđač. Kada je tender ponovo raspisan, postojala je jedna tehnička karakteristika koja nam nije odgovarala, a ta tehnička karakteristika u sistemu kočenja nije neophodna, niti obavezujuća. Naša vozila imaju ABS i ASP što zahtijevaju i evropske direktive", rekao je.
Podsjetio je da je Ured za žalbu na isti prigovor za dva slučaja o nabavci imao različite odgovore.
"U slučaju tendera za Općinu Stari Grad je prihvaćena žalba i očekivali smo da će se to nastaviti i da ćemo moći učestvovati. Za drugi tender koji je raspisalo Ministarstvo saobraćaja KS ured je, na istoj osnovi, tu istu žalbu odbio. Praktično imamo dvije različite odluke za isti zahtjev. Taj tender je nastavljen u maju ove godine, mi smo predali, a Ministarstvo saobraćaja KS je poništilo tender, jer ni mi ni konkurentska firma koja se prijavila nismo bili kvalificirani", rekao je Sarajlija.