Riječ je o zaštitnoj barijeri od ušća Usore pa nizvodno do takozvanog stovarišta koji se nalazi u neposrednoj blizini semafora.
Đurđević je naveo da se zaštitna barijera postavlja od betonskih blokova visine od jednog metra, kako bi se dostigla visina koja je za 30 centimetara iznad tačke plavljenja rijeke Bosne tokom prošlogodišnjih poplava.
Prema njegovim riječima, nasip se gradi u dvije faze.
"Prva faza obuhvata potez od starog Željeznog mosta nizvodno u dužini od oko 1.400 metara i koštat će 430.000 KM. Druga faza u iznosu od oko 350.000 KM obuhvata potez od Željezničkog mosta uzvodno do ušća rijeke Usore u dužini od oko 700 metara", rekao je Đurđević.
On je naveo da se zaštitna barijera gradi na kritičnim kotama plavljenja, dok se ne obezbijedi 20.000.000 KM za realizaciju projekta uređenja osnovnog korita rijeke Bosne u dužini od pet kilometara, radi zaštite od poplava grada i naselja sa obje strane obale.
Troškove izrade projekta obezbijedila je Vlada Republike Srpske posredstvom Fonda solidarnosti za obnovu.