Evo kako Vlada KS namjerava riješiti problem "posebne tarife" taksista na aerodromu
Poznato je, naime, da taksisti koji su stacionirani na toj lokaciji imaju "posebnu tarifu" po kojoj naplaćuju svoje usluge. Ona podrazumjeva da će putnik istu kilometražu koju bi platio da je taksi uzeo bilo gdje drugo u gradu, odavde platiti bar tri-četiri puta više.
Razlog za ovo je taj što vam na aerodromu najčešće neće ni upaliti taksimetar, nego će cijena vožnje biti dogovorena unaprijed, opet zavisno od udaljenosti, broja putnika i prtljaga.
Prije nekoliko mjeseci smo pisali o ovom problemu kada se redakciji portala Klix.ba obratio čitatelj koji kaže da je, nakon slijetanja na Međunarodni aerodrom u Sarajevu, doživio neugodno iskustvo prilikom pokušaja da uzme taksi s taksi štanda na aerodromu. O fiskalnom računu je u ovom slučaju suvišno i govoriti.
On je tražio od taksiste da ga poveze od aerodroma do Čengić Vile u Sarajevu, što je udaljenost od nekih pet kilometara, zavisno od rute. On je odgovorio da ga ne može povesti jer mu se ne isplati ići na tako kratku relaciju i da se obrati nekom drugom vozaču. A da stvar bude gora, čitatelj koji je tražio vožnju nosio je gips i za kretanje je morao koristiti štake.
Nakon ovog slučaja na društvenim mrežama mogao se pronaći niz svjedočenja građana koji su proživjeli slična iskustva. Jedan od njih je napisao da mu je sinoć taksista tražio 30 KM za vožnju od aerodroma do grada, što je on, kako kaže, odbio.
Na ovu objavu reagovao je premijer Vlade KS Edin Forto, nakon što ga je u komentarima označio jedan od korisnika društvenih mreža, uz pitanje kako namjerava riješiti ovaj problem.
"Postoji mogućnost da novi trolejbusi, koji mogu voziti do sedam kilometara bez kontaktne mreže, pokriju aerodrom, ali još ne mogu to potvrditi. Pokrivenost aerodroma ćemo riješiti zajedno s ostalim izazovima u javnom prijevozu", odgovorio je Forto.
Ovom objavom Forto je potvrdio da će, umjesto da se korištenjem mehanizama koji su mu na raspolaganju kao mandataru Vlade KS razračuna sa zloupotrebama u ovom slučaju, jer se nanosi šteta kako građanima tako i kantonu, ipak izabrati "liniju manjeg otpora".