Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) danas je objavila novi spot u okviru kampanje za Opće izbore 2014. "Glasaj ili trpi".
Za razliku od prvog spota u kojem je fokus bio na posljedicama katastrofalnih majskih poplava nakon kojih institucije na vlasti nisu učinile skoro ništa da zbrinu ugroženo stanovništvo, u novom spotu se ističe siromaštvo i nezaposlenost u BiH.
"Više od pola miliona ljudi bez posla, 600.000 ljudi na granici siromaštva, najgora zemlja u Evropi za investicije. A vladine institucije povodom toga nisu učinile gotovo ništa. Glasaj ili trpi! Nedjelja, 12. oktobar", kaže se u spotu.
USAID je u saradnji sa Ambasadom SAD-a u BiH pokrenuo kampanju kako bi skrenuo pažnju na goruće probleme u našoj zemlji i potaknuo ljude da izađu na Izbore.
Možda vas zanima
Brzo pobijedite prehladu
Sezona je virusa: Donosimo nekoliko savjeta za one koji "nemaju vremena" biti bolesni
Inspiracija za praznike
Pronašli smo novogodišnje ukrase po pristupačnim cijenama koji će upotpuniti svačiji dom
Vezani članci